2. prosince 2014

Vánoční DIY inspirace


V dnešním článku jsem si pro vás připravila pár tipů na vánoční dekorace, které jdou vyrobit a nezaberou ani moc času. Doufám, že se vám článek i fotky budou líbit a dejte mi v komentářích vědět, zda chcete více vánočních článků. Tak jdeme na to.


1. Adventní věnec 
Podrobný postup na jeho výrobu jsem tu měla už loni. Letos vám proto ukážu jen předělané zdobení. V celém článku si můžete všimnou vlády šišek a není to náhoda. Opravdu jsem si zamilovala jejich jednoduchost a efektivnost, takže za šišky určitě palec nahoru.



2. Věnec na dveře
Dříve mi nevadilo, že máme věnec na dveře umělý se Santa Clausy a nápisem Merry Christmas. Nicméně letos jsem se rozhodla pro razantní změnu, chtěla jsem aby na tom věnci bylo něco ze mě a z mojí kreativity. Troufám si říct, že se mi to i povedlo, ale posuďte sami. 

ano, opět šišky :)
3. Šišky ve skle
Šišky po třetí, ale už přísahám, že s nimi končím. Naprosto jednoduché DIY, stačí vám zavařovačky, pár šišek a barevný sprej. Je to rychlé a efektní a nezabere to víc než 15 minut. Navíc šišky jsou tak nádherné, že se obejdete i bez spreje.



4. Dřevěný sněhulák
Tohle už je spíše pro kutily, kteří jsou trochu zruční. Stačí vám deska, lať delší než je šířka desky a barvy na dřevo. Lať přilepte nebo přibijte nad 1/3 desky, bude oddělovat klobouček od zbytku sněhuláka. Klobouk natřete nějakou tmavou barvou a zbytek desky bíle, nezapomeňte na hrany! Po zaschnutí bílé, stačí už jen nakreslit  oči, nos a knoflíky a kolem krku uvažte sněhulákovi šálu. 


Náročnější verze je pohrát si se zaoblením hran. 

5. Adventní kalendář
Ten je také určen, pro ty méně zručné, nebo pro kreativní nenadšence. Jde jen o to napsat na papír číslovky od 1 do 24, vystřihnout je jednotlivá čísla přelepit na místo, ze kterého půjdou lehce strhnout. Podrobnější návod viz odkaz v bodě 1.

4 komentáře:

  1. No tak ten adventní veniec bol božský! :O úplne perfektný je :) a velmi sa mi páčia tie šišky v skle. To je také chutné a jednoduché :)

    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Právě pro svou jednoduchost a efektnost si mě šišky získaly :)

      Vymazat
  2. První sněhulák ze dřeva je naprosto perfektní! :) Jsi šikula ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale největší dík stejně patří mojemu, že mi ty desky udělal :) ;)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.