21. prosince 2014

Golden Christmas series: Gold X Blue


Máme 4. adventní neděli a je čas na poslední líčení z vánoční série. Toto líčení bude opět trochu odvážnější a nejspíš nebude pro každého. Mě se však líbí a myslím si, že k outfitu laděnému do modra to bude taková ta pomyslná třešnička na dortu. Tak jdeme na to.

Na celé víčko jsem jako podklad nanesla bázi a poté růžové Color Tattoo. Do první třetiny víčka jsem nanesla azurovou modrou a na ni matnou světle modrou. Na zbylou část víčka jsem nanesla zlatý třpytivý stín, plochým štětcem, aby pořádně vynikl zlatý třpyt. Ten tvoří dokonalý kontrast mezi matnou modrou a třpytem zlaté. Pro optické "oddělení" jsem udělala podél linie řas linku a spodní linku jsem objela kajalovou tužkou. Aby obličej nevypadal unaveně nanesla jsem trochu zlé i do vnitřního koutku, který jsem tak oddělila od případných kruhů pod očima. Líčení očí jsem zakončila řasenkou.




Zbytek obličeje jsem nechala jemný a přirozený. Jen trocha makeupu, korektor, pudr a hnědá tvářenka. Rty jsem přejela balzámem a voilá máme hotovo. Jak se vám líbí kontrast modré a zlaté?


Doufám, že se vám celá vánoční série líbila, a že se některým líčením necháte inspirovat. Všechny vánoční příspěvky najdete pod štítkem Advent a líčení pod štítkem FOTD.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.