14. prosince 2014

Golden Christmas series: Classic gold & brown smokey eyes


Máme tady třetí adventní neděli a to znamená jediné - čas kosmetické, vánoční inspirace. Dnešní líčení je ze všech čtyř líčení to nejklasičtější a troufám si tvrdit také nejlehčí, takže jej zvládne úplně každý a není nutné oplývat nějakými super-beauty schopnostmi. Tak jdeme na to.


I dnes jsem začala primerem, na ten jsem potom nanesla lehkou vrstvu růžového Color Tattoo. To proto, aby se na lepkavý povrch Color Tattoo dobře uchytily zlaté stíny. Zlaté stíny jsem nanesla do prvních dvou třetin víčka. Poslední třetinu a vnější koutek jsem zahalila do tělové hnědé, která má napomoct pozdějšímu ztrácení. Do vnějšího koutku a do záhybu jsem nanesla tmavou matnou hnědou. Tentokrát, se musím pochválit, odolala jsem totiž linkám a jenom lehce tmavou hnědou zahustila řasy, které jsem nařasila řasenkou.


A protože mi zlato-hnědé kouřovky přišly trochu nudné, rty jsem zahalila do krásné vínové konturky. Ano čtete správně, aby rty něco vydržely nanesla jsem na ně konturku. Rty jsou po nanesení pouze konturky poněkud vysušené, ale co se týče výdrže, tak ta je skvostná. Na obličej jsem aplikovala svoji rutinu: makeup, korektor, pudr a jako tvářenku jsem opět použila konturku. Úplně jednoduché co říkáte?

Musím říct, že i přes klasičnost, tohoto líčení jsem se do něj zamilovala a nejspíš mám štědrovečerního adepta :).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.