5. března 2015

Pantene PRO-V Keratin repair oil


Dneska to bude o vlasech a o péči o ně. Tedy přesněji o péči po umytí šamponem a kondicionérem, o kterém jsem si myslela, že vlasům bohatě stačí. Nestačí. Proto jsem se rozhodla vyzkoušet olejíček na vlasy.


Jak bylo řečeno v úvodu - nikdy jsem moc nebyla na nějakou přehnanou péči o vlasy. Přišlo mi, že mým vlasům vždy stačil jen šampón a kondicionér a nějakou další péči jsem neřešila. Obrat však nastal ve chvíli, kdy mi vlasy narostly do současné délky a já si všimla, že kondice konečků na tom není nejlíp. Musela jsem zasáhnout, ale lít si na hlavu olej z kuchyně se mi nechtělo, tak přišlo na řadu nakupování v drogérii.

Hodně chvály jsem slyšela na hedvábný olej od Elséve, přičemž při pohledu na cenu jsem zaplakala nejen já, ale hlavně moje peněženka. Moje zraky se tedy upnuly na jiný olej, který nebyl tak drahý a byl od Pantene, což si myslím, je v péči o vlasy docela profláklá značka.

Nejvíc jsem se bála toho, že vlasy budou po jakémkoli oleji ještě mastnější než normálně, ale Pantene keratin repair oil mě vyvedl z omylu. Vlasy totiž absolutně nemastí, dodá jim potřebnou dávku výživy a zanechává je jemné. Netřeba slov - zamilovala jsem se.

Olejíček nanáším do mokrých konečků a do délek a už jej nevymývám, po nanesení do vlasů se vám může zdát, že jsou mastné, ale věřte nebo ne, po vysušení jsou krásně lesklé a jemné. Další plus má rozhodně za vůni, která je božská, ale ne těžká. Pozitivem je také množství, které potřebujete. Já mám vlasy po prsa a bohatě mi stačí dvě menší pumpičky. Olej mám už od ledna a ubyl mi ani ne centimetr při mytí vlasů 2x týdně.

Tento olejíček jsem doporučila i své kamarádce a nemůže si ho vynachválit stejně jako já. Podtrženo sečteno za svou cenu cca 90 Kč se rozhodně vyplatí. Nemastí vlasy, dodá potřebnou výživu, má pumpičkový aplikátor, i na dlouhé vlasy stačí malé množství.

Jak jste na tom s péčí o vlasy vy? Používáte nějaký olej? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.