10. prosince 2014

Christmas TAG


Vánoce se blíží. Ať chceme nebo ne. Popravdě už se i docela těším, letos jsem to nepodcenila a dárky nakoupila už v listopadu, bez zbytečného stresu a tlačenic v supermarketech. Každý rok se snažím si atmosféru Vánoc, co nejvíce užít. Letos to doufám bude stejné a abych se patřičně naladila na vlnu pohody, rozhodla jsem se odpovědět na otázky tohoto TAGu.

1. Jaký film je v období Vánoc tvým nejoblíbenějším?
Oblíbený vánoční film potažmo pohádka určitě nebude jenom jedna/jeden. Mám ráda klasické pohádky, ale i modernější filmy. Takže asi Princezna se zlatou hvězdou, Obušku z pytle ven, Kouzla králů, Frozen.

2. Jaká je tvá oblíbená vánoční barva?
Opět se držím klasiky zelená, červená, zlatá, stříbrná. Mezi barvy, které na Vánoce moc nemusím jsou fialová a modrá, nevím proč, ale je to tak.

3. Je Štědrý večer. Zůstaneš ve svém pyžamu/domácím oblečení nebo se hezky, společensky upravíš?
V naší rodině máme takovou dalo by se říct "tradici", že ke štědrovečerní večeři usedáme pěkně a slavnostně oblečení. Z čehož plyne, že opravdu nezůstávám v pyžamu ani v domácím.

4. Pokud bys tento rok mohla koupit jen jeden dárek, jen jedné osobě, pro koho by byl?
Tak na tuhle otázku opravdu nedokážu jednoznačně odpovědět. Pokud bych opravdu měla takové ultimátum tak bych dárek asi nekoupila nikomu, přišlo by mi to nefér vůči ostatním.

5. Otevíráš své dárky večer nebo ráno, a v kolik?
Vždy večer po porci kapra se salátem, nevím proč, ale u nás by mi to ráno přišlo divné. A ještě v kolik  většinou kolem šesté večer.

6. Upekla jsi někdy perníkovou chaloupku?
Upekla jsem jenom perníčky, vytváření chaloupky je na naší mamce, která má chaloupku vždy krásnou. Navíc já asi nemám dostatek trpělivosti, který je k tomu třeba.

7. Co děláš o vánočních prázdninách?
Chodíme na procházky, obdivujeme vánoční výzdobu sousedů ve vesnici, navštěvujeme babičky a známé a těšíme se z nových dárků. Myslím si, že "pronávštěvování" celých svátků je docela typický rys českých Vánoc.

8. Máš nějaké vánoční přání?
Mám, ale aby se splnilo tak nesmí být vyřčeno. ;)

9. Jaká je tvá oblíbená vánoční vůně?
Rozhodně vůně perníčků a jehličí. Perníčků hlavně proto, že je to první cukroví, které se peče, aby do Vánoc změklo. Tudíž vždy když domem prostoupí perníčková vůně, je mi jasné, že Vánoce se blíží. A vůni jehličí miluju i v jiných obdobích, ale obzvlášť o Vánocích má to správné kouzlo.

10. Jaké je tvé oblíbené vánoční jídlo/pochoutka?
Jakékoliv cukroví, které je poctivě pečeno s láskou. Na takové nemá zkrátka vůbec nic.

To by z dnešního TAGu bylo vše, doufám, že vás pořádně naladil na vánoční vlnu a klidně můžete v tomto TAGu pokračovat.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.