29. listopadu 2014

Golden Christmas series: Gold 'n' Violet


Do Vánoc, zbývají přesně 4 týdny a to znamená nejen období adventu, ale také kupu vánoční inspirace. I já jsem si pro vás připravila sérii vánoční inspirace. Každý týden do Vánoc vám ukážu jedno líčení, které můžete použít na Štědrý den či na silvestrovskou párty. Tak jdeme na to.


Celá série je pojmenovaná Golden Christmas series a to z prostého důvodu. V každém líčení bude nějakým způsobem figurovat zlatá barva. Možná vám zlatá a Vánoce přijde jako klišé, já v tom však vidím nesmrtelnou klasiku. Dnes jsem zvolila kombinaci zlaté a fialové, líbí se mi jak proti sobě jdou svými podtóny.



První polovinu víčka jsem zahalila do krásné třpytivé zlaté, od poloviny víčka jsem potom zahalila do tmavé matné fialové (i když to na fotkách nevypadá opravdu je ta fialová tmavá). Do úplného vnějšího koutku jsem dala maličko třpytivé černé a ohyb oka jsem lehce vystínovala šedou. Aby se fialová a zbytek oka oddělily orámovala jsem obvod oka černou tužkou a nad horní linii řas udělala teninkou linku.

Zbytek obličeje jsem nechala úplně jednoduchý, udělala jsem svoji obvyklou rutinu. Což znamená makeup, korektor, pudr, trocha tvářenky a balzám na rty.


Věřím tomu, že tohle nebude šálek kávy všech, ale i tak doufám, že tohle líčení si najde své příznivce. Příští líčení bude trošku klasičtější a jemnější, takže se nebojte vy, kteří si na tohle netroufáte.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.