24. prosince 2014

Photos 9: Vánoce!

Dnešní Photos budou trošku speciální. A to tím, že jsou to fotky z dnešního dne a z dní předešlých, tak doufám, že se vám budou líbit.

Také bych Vám všem chtěla popřát šťastné a veselé prožití svátků Vánočních a mnoho úspěchů v nadcházejícím roce. 
Karolína


ozdoba 

svítíme :)

Spotify a jejich Christmas Hits

lenošení u osmisměrek

moje cukrářské umění :D

4. adventní neděle

snad udělají radost :)

Letos  jsem si vyhrála hlavně se jmenovkama 

Madagaskar <3

Pamatujete jak jsem vám  psala o tom, že mamka dělá na Vánoce vazbu do květináče?
Tak letos jsem ji dělala já :D



stromečék! 

čkoládoví sobíci měli být na stromeček - nedostali se tam ;)



nejpohodlnější outfit ;)

vánoční nehty

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.