29. prosince 2014

Co jsem dostala k Vánocům? 2014


Dnešní článek je poněkud očekávaný a můžete se s ním setkat na většině blogů. I přes tuto skutečnost jej sepíši  i já, alespoň povrchově. Snad se vám bude líbit a jdeme na to :).


Letošní Vánoce byly opravdu super. Dostala jsem všechno o co jsem si psala a k tomu ještě několik neočekávaných dárků, ze kterých jsem měla taky obrovskou radost. Co se týče kosmetiky tak jsem dostala takovou tu vánoční klasiku - sprcháč, deodorant, tělové mléko, 2 voňavky.



Potom jsem dostala Tangle Teezer, který jsem si sama objednávala a je bezva. Vlasy netahá a nijak neškube, což byl můj častý problém, že se mi vlasy zacuchaly a jejich rozčesání připomínalo spíše mučení.


Další z dárků, které jsem si objednala byl cestovní hrnek Keep Cup, mám velikost medium (340 ml) ale uvnitř je ryska i na 227 ml, což je velikost small. Kafe si do něj dělám tak, že si ho zaliju v normálním hrnku, počkám až trochu vychladne a pak jej přeliju do Keep Cupu. Bude skvělej na moje normální nestíhací rána, takže už se těším až ho budu používat denně.


Obrovskou radost mi rodiče udělali knížkou od Monse Kallentofta, kterou jsem si opravdu přála a stejně napínavá jako její 1. díl, který jsem měla možnost si přečíst, takže pokud jste na detektivky určitě doporučuji!


Teď k těm neočekávaným dárkům, dostala jsem gymnastický míč, který mi snad pomůže narovnat si záda. Má moji oblíbenou barvu a taky mi díky tomu ladí do pokoje. Druhým naprosto neočekávaným dárkem byly sluchátka k počítači. Mají naprosto skvělý zvuk, jsou šedé, a nejvíc super na nich je to, že jsou propojit s dalšími sluchátky.



 Potom jsem dostala nějaké spodní prádlo, ponožky a jedno tričko, které jsem nestihla vyfotit, protože jsem ho hodila do prádla. Od přítele jsem dostala sadu parfému a tělového mléka od Playboye a 2 svíčky, které úžasně voní - Winter Wonderland, ta voní čistě, jako když čichnete k čerstvě vypranému prádlu a pak Spiced Wine, která voní po koření. Od babičky jsem dostala sadu propisky a pentilky a peníze.




Málem bych zapomněla na nový diář, který už je u mě takovou vánoční klasikou a letos mi mamka vybrala se super jednoduchým designem, který se mi moc líbí. 


Musím uznat, že jsem naprosto spokojená a ani takové dárky nečekala. Jak jste se svými dárky spokojení vy? Dostali jste vše, co jste chtěli?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.