1. listopadu 2016

Quick tip || Tělová emulze Balea


Ahoj všem, zase se po nějaké době hlásím s kosmetickým článkem. I když dnes se bude jednat spíše o takové malé info, protože si myslím, že na plnohodnotný článek by to nebylo. A konkrétně mám pro Vás tip na tělovou emulzi Balea s vůní malin a magnólie.

Tuto emulzi jsem si pořídila cca 3 týdny zpět, což sice není úplně dlouhá doba na hodnocení pečující kosmetiky, nicméně si myslím, že už vím co od tohoto produktu očekávat. A vlastně hlavním důvodem, proč se o této emulzi zmiňuji je to, že se jedná o limitku. A chci abyste měli možnost ji ještě pohodlně sehnat. Ale konec vykecávání a jdeme na hodnocení.

Tato emulze je velice lehká a dobře se roztírá, myslím, že nebude vhodná pro ty z vás, kdo mají hodně suchou pokožku a potřebují něco opravdu hutného. Každopádně pokud nemáte nějakou extra suchou pokožku a stačí vám lehká hydratace je tato emulze přímo pro vás, jak už jsem psala, tak se hezky roztírá a rychle vstřebává, já ji aplikuji každý večer po sprše a klidně se hned můžu obléct. Kromě dokonalé konzistence má taky úžasnou vůni, kterou cítím i 2 hodiny po sprše. Za zmínku stojí i cena, která je více než příznivá (cca 50,-/ 200 ml). A i když tento atribut nemá na funkci žádný vliv, tak musím pochválit i obal, na který je zkrátka radost se dívat.


Ještě bych na sebe ráda práskla, že jsem nikdy nebyla mazací typ, nicméně s touto emulzí se mi daří svou pokožku hydratovat opravdu každý večer. A s touto emulzí jsem na Baleu tolik navnadila, že jakmile ji dodělám, tak se určitě poohlédnu po něčem podobném.

To by ode mě bylo vše a těším se u dalšího článku. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.