7. ledna 2015

FOTD + OOTD: Xmas :)

Já vím, je to sice s křížkem po funuse, ale původně jsem chtěla udělat Silvetrovské líčení + outfit, ale nějak v tom shonu nebyl moc čas něco vyfotit, takže přicházím s Vánočním outfitem a líčením.


Abych se přiznala docela jsem to líčení na Vánoce odbyla a udělala jej docela jednoduché, zkrátka klasické zlato-hnědé kouřovky a k tomu vínové rty, trošku jsem tak remakovala tohle líčení a udělala jsem jej na míru přesně pro mě.


Outfit jsem chtěla hlavně pohodlný, aby nikde nic neškrtilo a aby jsem po štědrovečerní večeři neměla pocit, kde se co rozpáře :D. Volba tak padla na zebří kalhoty a k tomu neonově růžová košile, která v kombinaci právě s jednoduchým černo-bílým vzorem krásně vynikla. Jako doplňky jsem zvolila červené náušnice a náhrdelník. A namísto složitých účesů jsem si udělala klasický rybí cop na stranu a můžu potvrdit, že to bylo to nejlepší rozhodnutí ;)

outfit mě i s bráchou :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.