3. května 2014

Dermacol make-up cover


Myslím, že tento produkt není třeba dlouze představovat, protože jestli se o kosmetiku zajímáte, tak jste se s pojmem Dermacol make-up cover jistě setkali. Pokud by však někdo nevěděl tak jen malé shrnutí, co to vlastně je: Dermacol make-up cover je silně krycí make-up, vyvinutý v Barrandovských studiích, pro profesionální televizní líčení, a jehož receptura byla prodána do Hollywoodu. To by na začátek stačilo a teď se vrhnu na jeho hodnocení.

Jako první bych chtěla upozornit, že ho nepoužívám jako make-up, ale pouze lokálně jako korektor. Je to proto, že je hodně hutný a na obličeji vytváří efekt masky, takže pro potřeby běžného líčení se ho nevyplatí dávat na celý obličej, má SPF 30 což je plus zejména v létě. Je poměrně mastný, takže kdo máte mastnější pleť, jako já, určitě doporučuji zapudrovat. Jeho vůně je typická make-upová, jestli víte, co myslím. Je hypoalergenní a voděodolný, což můžu potvrdit i když mi přijde, že potu moc odolávat nedokáže. Je skutečně hodně krycí a stačí ho minimální množství, takže za svou cenu zhruba 130,- se balení o 30-ti gramech vyplatí.

Celkové hodnocení je kladné a určitě bych jeho koupi doporučila, obzvlášť těm z vás, kteří se o kosmetiku zajímáte. Jak už jsem psala výše vodu přežil, ale s potem to bylo horší, takže nevím za jak moc waterproof se dá považovat, nicméně jsem si ho kupovala hlavně kvůli krycím schopnostem, které mě nezklamaly a utracených peněz rozhodně nelituji.

Dermacol make-up cover, odstín 213, Rosmann (125,-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.