30. dubna 2014

OOTD: Like a office rat

Outfit, který vám dnes ukážu je z pátku, kdy jsem se zúčastnila vyhlašování soutěže v psaní esejí. Jelikož jsem nikdy na žádném vyhlašování výsledků pořádně nebyla, nevěděla jsem moc co na sebe. Nechtělo se mi jít v šatech nebo v sukni, ale zase jsem nechtěla jít jen v džínách a tričku.

Nakonec mě zachránila kombinace black&white - černé kalhoty, bílé tričko a černé sako. Musím říct, že jsem se cítila velmi pohodlně a zkrátka dobře.  Mým nejvýraznějším doplňkem se stala květovaná kabelka, kterou jsem zvolila hlavně kvůli velikost, jelikož jsem šla ještě na 1. hodinu do školy.

Fotku líčení bohužel nemám, ale bylo to něco na způsob tohohle líčení jen s tenkou linkou a rty lehce zvýrazněnými rtěnkou.

Omlouvám se za kvalitu, ale focení outfitů ještě musím vychytat. 





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.