24. května 2014

FOTD: Black & Gold line


Jak jsem psala v minulém článku, poslední dobou jsem posedlá linkami a to opravdu snad všemi typy. Přes bláznivé barevné až ke klasickým černým. A dnešní líčení je spojením tak trochu obojího.

Osobně si myslím, že zlato-černá linka patří taky mezi jednu z klasik, zvláště potom ve spojení s rudými rty. A přestože trpím obsesí linkami, tak tuhle jsem na sobě ještě neměla - tedy až do dneška. Byl to úplně spontánní nápad, jednoduše jsem potřebovala vypadat trochu k světu, ale nechtěla jsem sáhnout po růžových Color Tattoo, které mě v takových chvílích věčně zachraňují.

A tu se mi zjevil nápad právě na tuhle linku, kterou jsem chtěla mít loni na Štědrý den, bohužel bez štětečku na linky to šlo dost ztěžka a proto jsem se uchýlila k těmto kouřovkám. Nicméně po jeho pořízení mi nic nebránilo a musím uznat, že tohle líčení se mi vážně líbí.

Na víčka jsem nanesla primer, tělový stín a trochu hnědé do záhybu. Následně jsem udělala pomocí zlatých stínů silnější linku a přes ni pomocí linek ve fixu tenkou černou linku, která opticky oddělí tu zlatou. Zbytek obličeje už je klasicky jednoduchý - trocha make-upu, korektor a zapudrovat. Tvářím jsem dodala trochu šťávy pomocí oranžové tvářenky, o které jsem mimochodem taky psala v minulém článku.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.