21. května 2014

Jarní oblíbenci 2014


Opět přicházím s další částí, pravidelného čtvrtletníku oblíbenců. Musím říct, že tentokrát jsou to hlavně kosmetiční oblíbenci, protože co se oblečení a doplňků týče, nevím moc co bych vám ukazovala. Nosím v podstatě pořád to samé dokola: džíny, tričko a mikina, občas vyměním džíny za legíny a mikinu za svetr, ale tím to hasne. Možná bych zmínila černé sako pánského střihu, které jsem teď na jaře měla několikrát na sobě a mohli jste ho vidět např. zde. A teď už k těm kosmetickým favs.

Prvním nejpoužívanějším produktem je tělové mléko od Nivey Body lotion s mořskými minerály. Já už tohle balení dodělávám, ale na jaro/léto neznám lepší produkt. Pokožku krásně hydratuje, rychle se vstřebává a nezanechává pocit mastnoty - co víc si přát. Za mě ho můžu na léto jedině doporučit, zvlášť těm z vás, kteří nemají rádi mastný film na pokožce.

Druhé v pořadí jsou hned dva produkty a to pudr Rimmel STAY MATTE a make-up Gabriella Salvete Matte. O obou už jste si mohli přečíst tady, takže jen rychle. Líbí se mi efekt, který dokáží tyto dva produkty spolu vytvořit, nedělají mapy a pleť je po nich krásně zmatněná. Navíc ani nepotřebujete velké množství, protože na celý obličej vám v klidu vyjde jedna a půl pumpičky make-upu.



Dalším produktem je lak na nehty od Gabrielly Salvete STARS v odst. 02 Sapphire, je to spíše studená barva vhodnější na spíše na zimu, já jsem ji však tahala relativně často a miluju pískový efekt, který tvoří.



V líčení očí jsem používala nejvíce paletku od S.he, která je v neutrálních barvách a dá s ní vytvořit jak denní, tak večerní líčení. Více se dozvíte tu.

Kromě make-upu a pudru je mým dalším obličejovým oblíbencem oranžová tvářenka, která dodá tvářím zdravý nádech a po celé té šedivé zimě krásně prozáří mdlý obličej. Myslím si, že tohle je jedna z barev, která bude slušet skoro všem a nelze s ní šlápnout vedle.

A nejlepší nakonec? No, možná. V poslední době jsem se totiž zamilovala do linek a to prakticky jakýchkoliv. Z tohoto důvodu jsem si pořídila štěteček na linky od Essence se kterým si mohu nakreslit linku jen pomocí stínu. A to tak že do stínu kápnu trošku vody ( nebo očních kapek, jak chcete) a vytvořím takové blátíčko, kterým krásně nakreslím linku a opravdu nemusíte mít strach, že by se vám linky nepovedly je to jen o cviku.

Pokud si však stále nevěříte, tak si pořiďte linky ve fixu se kterými to půjde samo. Díky nim se naučíte určitý grif, který dostanete do rukou a se štětečkem už nebudete mít problém. Já jsem začínala s linkami Essence I ♥ PUNK, které jsou skvělé a mohu je jen doporučit.


Jak vypadají vaši jarní oblíbenci?

4 komentáře:

  1. Můžu se zeptat co je to za tvářenku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tvářenka z kosmetického kufříku a bohužel na ní není uvedena žádná značka.

      Vymazat
    2. Aha, ale děkuji za odpověď:)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.