10. května 2014

Rimmel London 60 seconds / Limited edition Rita Ora


Jak už jste si možná všimli tady, jsem tak trochu "úchyl" na laky na nehty. Proto vás dnes nejspíš nepřekvapí, že mi do sbírky přibyl další miláček. Jedná se o obyčejný bílý lak, který mi (kupodivu) ve sbírce chyběl.  Už mnohokrát jsem si říkala, že by se mi hodil bílý lak, ale nikdy jsem se k jeho koupi neodhodlala. Až nyní.

Mým vyvoleným lakem se stal lak od Rimmel London 60 seconds, v limotované edici Rita Ora, v odstínu 703 White hot love. Když se teď tak zamyslím, tak je škoda, že jde jenom o limitku, protože dnes budu pět pochvalné ódy. Takže se na to rovnou vrhnu :)

Začneme balením, balení je klasické skleněné rimmelácké jen s detailem na štětečku v podobě pop-art kresby Rity Ory, musím uznat, že se mi lahvička moc líbí a určitě to nebude něco co by vám hyzdilo poličku (v mém případě kosmetický stolek) :). Laku je 8 ml a stál49,90 v akci, což si myslím je v celku přijatelná cena. A teď už k obsahu:

V lahvičce se lak tváří, perleťově, ale po nanesení na nehty je čistě bílý. Jeho konzistence je maličko vodovější, což mám ráda, ale někomu by to mohlo vadit. Co se týče rychlosti schnutí, tak určitě vám nebude stačit 60 vteřin, nicméně v porovnání s jinými laky opravdu schne rychleji. Krásně kryje ve dvou vrstvách a co musím skutečně vypíchnout je jeho výdrž. 2 vrstvy laku + 1 vrstva nadlaku mi drží obstojně už týden, v porovnání s jinými laky, které byly oprýskané třeba i na druhý den, je tohle pro mě určitě plus. Navíc není to tak, že bych celý týden nic nedělala. Naopak. Dvakrát jsem vytírala, umývala si vlasy a s lakem to ani nehlo.

Tohle je můj první lak od Rimmelu a skutečně mě překvapil natolik, že budu uvažovat o koupi dalších z řady 60 seconds. Tento lak se stal mým miláčkem a nejspíš se teď nebudu lakovat ničím jiným :D.

A co vaše zkušenost s laky Rimmel London 60 seconds? 


vlevo - po nalakování || vpravo - po šesti dnech 
P.S.: K novému vzhledu, doufám, že se vám líbí, protože mě hodně. Dala jsem si s ním docela práci a doufám, že takhle to tady na delší dobu zůstane.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.