6. dubna 2014

FOTD: Violet dream

Dlouho tady nebylo žádné líčení. Bylo to hlavně proto, že nějak jsem neměla náladu se líčit. Nevím čím to je. Možná jarní únava, možná nedostatek inspirace, kdo ví. Nicméně v pátek jsem po dlouhé době zasedla ke svému kosmetickému stolu a začala si hrát.

Dodalo mi to novou šťávu a najednou jsem byla šťastnější než kdy jindy. Tak nějak jsem na sebe naplácala všechno co mi přišlo vhodné právě v danou chvíli a nějak jsem nad tím nepřemýšlela a vzniklo z toho tohle:


Růžové Color Tattoo přes celé víčko, do vnějšího koutku potom směs královsky modré a fialové, to celé zakončené řasenkou. Pleť sjednocená makeupem, trocha růžové tvářenky a trocha rozjasňovače. Na rtech je potom směs vínové rtěnky a červené konturky, která vytváří dojem "nemám rtěnku jen jsem jedla lesní ovoce". Není to absolutně nic složitého, jednoduše jsem nad tím moc nepřemýšlela a výsledek se mi líbí.

Taky se vám stává, že z něčeho neplánovaného a improvizovaného se stane něco do čeho se zamilujete? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.