22. dubna 2014

OOTD + FOTD: Zn.: Pohodlně!

Dnes pro vás mám po dlooouhé době outfit a spolu s ním i líčení. Tento outfit jsem měla na sobě ve čtvrtek, kdy jsme se s kamarádkou vydaly do města a pak k vodě. Taková procházka nic velkého, navíc počasí taky nebylo nic extra, takže jsem volila teplé a pohodlné kousky, ve kterých jsem schopná vydržet celý den. Takže pro mě to byly jeany; tričko; svetr a šátek. K tomu samozřejmě bundu a tenisky (viz popis počasí :D).

Líčení bylo taky maximálně jednoduché - tělové stíny, trochu tmavě hnědé do záhybu a linky. Obličej sjednocený make-upem, tvářenka a trošičku bronzeru.

omluvám se za kvalitu, ale neumím fotit outfity :D

Preferujete spíše pohodlný styl nebo vám jde o to jak to bude vypadat?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.