4. dubna 2014

Maybelline ROCKET VOLUM' mascara


Poté co jsem si koupila set Color Tattoo a Rocketky jsem ji věnovala mamce, protože jsem řasenku nepotřebovala. Naneštěstí mi Rocketka ležela pořád v hlavě a po pár vyzkoušeních od mamky jsem se až nyní rozhodla k její koupi. 

První věc, která je mě zaujala bylo rozhodně "zafóliované" balení. Konečně někoho napadlo, ty řasenky alespoň nějak chránit, protože opravdu není nic lepšího než když si koupíte řasenku za 200,- a ona vám za týden vyschne, kvůli tomu, že někdo do ní potřeboval lézt už před vámi. Ale zpět k řasence.

Když ji začnete používat je hodně mokrá, takže se někomu může obtiskávat na víčko. Kartáček je umělý s krátkými štětinkami a je hodně masivní, to já ráda. Tvar kartáčku je lehce kónický (směrem ke špičce se zužuje), což je dalším plusem, protože se díky tomu dostanete i k řasám ve vnitřním koutku. Co se týče objemu, tak skutečně jsou po ní řasy krásně nadzvednuté a objemnější. Ve svém "mokrém" stavu má tendenci lehce slepovat, ale není to nic hrozného, protože vždy to může být horší. 

Mně osobně vyhovuje a klidně si jí koupím znovu, co jsem pochopila, tak tato řasenka se prodává i ve voděodolné verzi, která se od této liší pouze tím, že nápis má napsaný světle modře. Takže kdo momentálně hledáte řasenku klidně do ní jděte, můžu vám ji s klidným srdcem doporučit. 

Koho by zajímal odstín tak je to Blackest black a balení má 9,6 ml což je docela slušné (a je to pro mě další nepatrné plus ;).

ochranná fólie

řasy po nanesení

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.