26. dubna 2014

Vypotřebované produkty


Na spotřebovávání produktů jsem někdy strašnej lempl :D. Většinou mám od stejného typu produktu otevřených více lahviček (balení) a pak je mi líto je třeba vyhazovat, když už nejsou tak úplně ready to use. Proto jsem se rozhodla s tím skončit a začít věci spotřebovávat. A díky článkům, budu moci sledovat své pokroky na téhle cestě a dnes pro vás mám první várku. Tak jdeme na to :).


1. Eveline COSMETICS Specialized Spot Treatment for acne-prone skin - upřímně je tento gel pěkně na houby. S pupínky si neporadí a jediné co vám po něm zbyde na obličeji je mastný film. Takže za mě určitě znovu ne.

2. Kajalová tužka Oriflame (odst. Carbon Black) - nejlepší kajalová tužka, kterou jsem kdy měla. O tom, že je nejlepší svědčí i fakt, že už mám druhé balení. Jednoznačně doporučuji :). 

3. Laky na nehty - Da Vinci; Fei Cai - pěkné barvičky, vydržely mi dlouho bohužel se nachýlil jejich čas a opravdu už nejdou používat. Jinak to byly fajn laky za pár korun, neměly bůhví jakou výdrž, ale úplný propadák to taky nebyl.

4. Řasenka AVON superFULL (odst. Black) - řasenka, která mě nezklamala, ale ani nenadchla. Má mini kartáček, a ty jak známo, já nemusím. Není špatná, ale já osobně si ji znova nekoupím.

5. Oriflame Moisture Lash conditioner - přesně ten produkt, který už není ready to use, i když tam pořád je. Strašně smrdí a na řasách nic nedělal, takže znovu už ne prosím.

6. Gabriella Salvete Automatic Eyeliner Contour (odst. nevím název, ale černá se třpytkami) - nebyla špatná, jenom na mě docela dost tvrdá, takže na ni musíte tlačit a nejde rozmazávat. Nevím jak jsou na tom jiné tužky od GS, ale tahle mě opravdu zklamala svou texturou a tvrdostí. 

7. Oriflame Very me cover up concealer (odst. Perfect light) - super korektor, který mi seděl. Bohužel už si ho nemám jak objednat, ale kdo máte možnost určitě ho zkuste.

8. Řasenka AVON SuperSHOCK MAX (odst. Black) - jak vidíte, jsou tam dvě prázdná balení, což napovídá, že ji mám opravdu ráda,vyhovuje mi a je skvělá. Navíc tohle nejsou jediné dvě, které jsem měla řekla bych, že už je to možná tak 3. nebo 4. balení. :D


9. Taft Titan look gel radically strong - teď už si vlasy negeluji, ale vím, že tenhle gel byl fakt držák a jen tak něco s ním nepohlo, takže určitě palec nahoru.

10. Fa sport Double Power - nevím co psát ke sprcháči, byl fajn, hezky voní a mám už třetí balení.

11. Nivea volume sensation styling spray - tohle bylo už moje druhé balení, je na vlasech příjemný, ale trošku lepí, což mě osobně nevadí, ale někomu by mohlo. Účes zafixuje na 100% takže se nemusíte bát, že za hodinu budete vypadat jako zplihlé kuřátko ;).

12. Playboy Pin up collection Luscious & Sweet shower gel - opakuji se jako u č. 10, nevím co psát ke sprcháči, tenhle opravdu nádherně voněl a byl krásně pěnivý.

13. Eveline COSMETICS Deep Cleansing gel + peeling for pimples and blackheads - opět propadák, obličej byl po nanesení gelu vysušený a na druhý den, se mi vždycky udělal někde na obličeji pupínek. Nedoporučuji a znova už si ho nekoupím.

14. Rexona Clear pure Crystal anti-perspirant - Rexona obecně má jedny z nejlepších antiperspirantů a tento není výjimkou, navíc krásně voní a má super design.

15. Nivea Výživné tělové mléko - už jsem tu na něj pěla chválu v zimních oblíbencích a těžko se mu něco vyrovná, letos bych chtěla vyzkoušet nějaké jiné tělové mléko, tak uvidíme zda bude lepší nebo jestli se pokorně vrátím k tomuto.

To by bylo v dnešních vypotřebovaných produktech všechno a obdivuji všechny ty, kteří dočetli až sem. A než se mi povede nashromáždit další várku tak se ptám vás: Jak jste na tom se spotřebováváním produktů? Taky to lajdáte nebo poctivě spotřebujete každý produkt? 



2 komentáře:

  1. Taft Titan look gel radically strong - to mám!!! Taky musím říct, že skvěle drží ;)
    A ani nevím, že jsi si gelovala vlasy :O! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už bylo dávno a ten gel je vlastně bráchův jen on ho moc nepoužíval takže jsem ho používala já :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.