29. října 2014

What's in my purse? 2014


Před více než rokem jsem se vám svěřila s tím co nosím ve své kabelce. Dnes bych se s vámi chtěla podělit o update tohoto článku a doufám, že vás tohle šmejdění bude bavit.



Mojí momentálně nejnošenější kabelkou je tato LYDC ze Zootu. Je docela obří, i tak si ale myslím, že se snažím docela krotit a netahat v ní moc blbostí, i když i tak mi občas přijde, že váží snad tunu.
Tak se vrhneme do jejího obsahu.


  • peněženka/ dokladovka/ klíče - základní věci, které má v kabelce snad každá z nás. Možná vás zarazí proč nemám doklady normálně v peněžence, ale je to z důvodu bezpečnosti. Když vám ukradnou peněženku tak ztratíte "jen" peníze, ale pokud bych tam měla i všechny doklady bylo by to mnohem otravnější. Navíc se vám pak nestane, že musíte někde ukázat občanku a než se k ní dostanete, tak před vámi leží hromada účtenek a papírků z peněženky.
  • časopis/ kniha - jízda autobusem, dlouhá chvíle kdekoliv nebo nudná hodina, časopis nebo knížka to jistí vždycky. 
  • taška - snažím se vždycky alespoň nějakou menší s sebou mít. Člověk zkrátka nikdy neví, kdy ji bude potřebovat. A tím že nechci v každém obchodě igelitku, dělám i něco pro životní prostředí.
  • diář + propiska - bez diáře jsem jak bez ruky, je to moje druhá hlava a co si nenapíšu nevím. Doslova.
  • telefon - většinou ho nosím po kapsách, ale z nouze ho vrazím i do tašky. 
  • kapesníčky - normálně tahám víc než jedny, protože se bez nich zkrátka neobejdu a většinou jsem já ten blbec co má milion kapesníčků, ale když pak někdo potřebuje, tak je mu můj milion vhod. 
  • krém na ruce - ten se hodí obzvláště teď když mám suché ruce a tenhle od AVONu se i celkem rychle vstřebává, takže můžu prakticky ihned vzít něco do rukou.
  • tělový sprej - náhrada parfému, má plastový obal tudíž se nemusím bát, že ho někde rozflákám. A pokud ráno nestíháte tak je tenhle sprej ideální záchrana.
  • kosmetická taštička - v té momentálně tahám: řasenku, tužku na oči, balzám, sluchátka, zrcátko, samplík vůně, halsku a pár sponek. Jsou to pro mě věci, které vím, že mě v případě nouze zachrání. I jen s tužkou a řasenkou se dá nějaké to líčení vykouzlit a pokud máte den blbec a vypadáte jak opuchlá ropucha, tak věřte že i takovým minimem vezmete za vděk. 


To by bylo z mojí tašky asi vše, většinou tam mám ještě žvýkačky a deštník, který jsem zrovna netahala. Jak vidíte nějaké haldy krámů to nejsou, i přesto se v případě nutnosti (a menšího obsahu kabelky) smrsknu na mobil, klíče, doklady a kapesníčky. A to už jde nebo ne? 

Prozraďte mi co v kabelce, potažmo tašce, taháte vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.