5. října 2014

DIY: Easy autumn decoration


Dneska pro vás mám takový mini Do-it-yourself projekt bude to absolutně jednoduché. Jediné co potřebujete je trocha zručnosti a chuť tvořit. Pro tento "projekt" jsem se nechala inspirovat různě na YT a blozích, nicméně jsem ho trošku předělala k našim podmínkám. Tak hurá na to :)


Budeme potřebovat:

  • skleničku nebo zavařovačku
  • čistý papír (např. do tiskárny)
  • černou fixu a pastelky
  • podzimní motivy nebo spadané listí
  • plody podzimu (kaštany, žaludy, šípky ...) - množství podle velikosti skleničky
  • nůžky
  • průhlednou lepící pásku

1) Začneme obkreslováním vzorů, pokud máte spadané listí tak tento bod přeskočte. Na čistý papír si překreslíme (nebo chcete-li, tak vytiskneme) vybrané motivy, já jsem vybrala rozpustilé dýně. Motivy vymalujeme pastelkami, obtáhneme černou fixou a následně je vystřihneme.

2) Dále očistíme skleničku od nečistot a motivy/listy přilepíme lepící páskou z vnitřní strany, 

3) Naplníme skleničku podzimními plody podle vkusu a máme hotovo. 

Nebylo to nic složitého a zvládne to určitě každý, navíc to může být super tip pro ty z vás co potřebují zabavit mladší sourozence. Doufám, že se vám dnešní DIY líbilo a příště už si dáme opět kosmetický článek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.