27. října 2014

Sweater weather TAG

Počasí co je venku, si vysloveně žádá zalézt do postele s dobrou knížkou a obřím šálkem kafe (potažmo čaje). A abych tuto atmosféru ještě umocnila, rozhodla jsem se sepsat Sweater weather TAG.


Oblíbená svíčka?
Popravdě svíčky moc nepálím, moje momentálně oblíbené svíčky jsou ty co rozsvěcíme v dýních před domem, ale pokud bych si měla vybrat tak by to byla určitě nějaká vanilková nebo skořicová.


Káva, čaj nebo horká čokoláda?
Ideálně od každého něco, pokud se chci skutečně zahřát tak čaj. V případě, že mě jen honí mlsná nebo chci něco teplého k sušenkám tak káva nebo čokoláda.


Nejkrásnější vzpomínka na podzim?
Na podzimu mě nejvíc baví ty barvy, takže každá podzimní procházka s přítelem je nejkrásnějším momentem podzimu.

Tmavé rty nebo výrazné linky?
Nejlépe obojí. Neříkám však, že dohromady. Určitě už všichni víte, že linky miluju a výrazným rtům zase tolik neholduju. Na podzim přichází zlom a já mám odvahu i na vínové rtěnky.


Oblíbený parfém?
Nevadí mi těžší vůně než v létě, proto na parfém No. 1 jmenuji Outspoken by Fergie od AVONU.


Oblíbené jídlo?
Štrůdl nebo cokoliv s jablky. Pak taky puding, ten je na podzim taky fajn.


Jaký je podzim tam, kde žiješ?
Nejkrásnější.


Klobouky nebo šátky/ šály?
Rozhodně šátky nebo šály. Mám jich asi milion a baví mě je neustále střídat.


Nejoblíbenější svetr?
Letos to bude asi leopardí cardigan z H&M a pak jeden hruběji pletený z nějakého zapadlého obchůdku.


Oblíbený lak na nehty?
Stejně jako u rtů se na podzim pouštím spíše do vínových a tmavých barev. Takže mezi nejoblíbenější patří č. 450 od Miss Sporty; Gabriella Salvete 02 Sapphire a AVON make my day.


Boty nebo UGG's?
Válenky jsem nikdy neměla a ani nikdy mít nebudu. Přijde mi, že zbytečně deformují nohu a sluší jen málokteré slečně.

Skinny nebo legíny?
Klidně obojí, ale legíny jenom zateplené. ;)

Oblíbená televizní show a hudební album?
Na televizi moc nekoukám, takže TV show asi nemám žádnou a album taky žádné nemám, nicméně často poslouchám Digster CZ+SK hity na Spotify.

Zdroje obrázků:
Vanilka: http://www.fit-pro.cz/admin/files/ck/images/vanilka.jpg
Horká čokoláda: http://www.srecepty.cz/system/images/9179/full.hot-chocolate1.jpg
Štrůdl: http://data.labuznik.cz/labuznik/images/400x300/14967.jpg

P.S.: Omlouvám se za kvalitu fotek, ale při umělém světle to líp zkrátka nešlo. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.