2. listopadu 2014

FOTD: Fialovo-černé kouřovky


Dnešní makeup vznikl naprosto spontánně. Jednoduše jsem zasedla za svůj kosmetický stolek a začala si hrát. Částečně jsem chtěla víčka sladit s nehty a troufám si říct, že se mi to povedlo docela obstojně. Nicméně původně jsem v tomhle makeupu neměla vůbec v plánu někam vyrážet. Samozřejmě jako naschvál přišel přítel s tím, že jedeme k nim a ještě do hospody.

Na odličování nebyl čas, tak jsem musela i těmito, ne úplně denními kouřovkami, vyjít mezi lidi. Příště snad budu prozíravější. Každopádně tato varianta je pro mě přijatelná spíše na ples, párty nebo nějakou večerní společenskou událost. A na to jak vypadají složitě jsou mega-jednoduché.

Víčko jsem na nanášení stínů připravila primerem, když už nic tak ať to pěkně drží. Na celé víčko jsem poté nanesla fialový stín v matném provedení. Přes 2/3 fialové jsem nanesla třpytivou stříbrnou a do vnitřního koutku lesklou lila barvu. Vnější koutek jsem ztmavila třpytivou černou, kterou jsem ztrácela pomocí pudru. Aby oči ve fialové nevypadaly tak unaveně, opticky jsem je "oddělila" tenkou černou linkou a oči zakončila řasenkou.


Zbytek obličeje jsem nechala jednoduchý, aby nebral pozornost očím. Jen klasický makeup, korektor pod oči, trocha pudru a trocha světlé tvářenky. Rty jsem zahalila do odstínu "moje rty, ale lepší" a voila hotovo.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.