12. října 2014

Vypotřebované produkty II.


Zhruba před půl rokem jsem vám ukázala jednu stinnou stránku mého já a to tu, která neumí spotřebovávat produkty. Od té doby jsem se však polepšila a nové produkty si kupuji jen, když je opravdu nutně potřebuji. Dnes pro vás mám další várku mých spotřebovaných produktů.


Většina těch věcí je spíše z té pečující oblasti, ale není divu, protože dekorativní kosmetika se spotřebovává mnohem déle. Tak začneme:


1. Cien deodorant spray - deodorant z Lídlu, který jsem vyřadila kvůli jeho nepoužitelnosti. Osobně mám věci z Lídlu ráda a nemám zájem na tom je zde pomlouvat, ale tento deodorant je opravdu tragédie. Jako nouzovka, když není nic jiného tak budiž, ale i tak spíš jen pro dobrý pocit. Svou práci moc nedělá, zanechává na kůži "mokrý" efekt, který nesnáším, po nanesení na oholené podpaží štípe a jeho vůně je silně chemická. Ač jsem se snažila k němu najít cestu, tak opravdu za mě ne.

2. C-THRU blooming body spray -  musím říct, že tento tělový sprej mě velice překvapil, čekala jsem nic moc výdrž a vůni, ale opak byl pravdou. Vůně krásná a opravdu vydržela. Používala jsem ho hlavně ve škole po tělocviku a sklidila jsem na něj mnoho chvály a část ho padla i k prospěchu spolužačkám. Což určitě potvrzuje jeho benefity. Jedinou jeho nevýhodou je nejspíš to, že už se nedá koupit nebo alespoň já jsem jej nikde v drogérii neviděla.

3. Rexona fragrance collection: sexy - narozdíl od Cienu mě Rexona nikdy nezklame a nejspíš proto jsem jí taky věrná. Konkrétně tento anti-perspirant z kolekce fragrance úžasně voněl a taky zabraňoval pocení. Není moc co bych mu vytkla, za mě palec hore :)

4. Fa sport Ultimate dry 96 h dry - tento anti-perspirant si stojí dost podobně jako Rexona, takže mu není co vytknout :)


5. Avon naturals cherry blossom body spray - na blogu už jste si o něm mohli přečíst zde. Jako nouzovka do kabelky nebo batohu byl fajn, znovu bych do něj nešla. A pokud vás zajímá víc tak si přečtěte článek.

6. Nivea body lotion s mořskými minerály - úplně nejlepší mléko na léto, co jsem kdy měla. Krásně pokožku hydratuje a i přesto se rychle vstřebává a nezanechává pocit mastnoty. Jediným mínusem je jeho vůně, která by někomu mohla vadit, ale i tak stojí za vyzkoušení.

7. Dermacol beautiful hands zvláčňující krém na ruce - další moje srdcovka, kterou jsem bohužel také  už neviděla nikde v drogérii. Na zimu neznám lepší krém. Krásně hydratuje, je mastnější což mám v zimě ráda a pokožka je po něm jako dětská prdelka ;). Za mě určitě palec nahoru a pokud víte, kde bych ho mohla koupit tak mi prosím dejte vědět dole v komentářích.

8. Essence Get big lashes! mascara - poslední spotřebovaný produkt, psala jsem o ní tady. Dočtete se tam proč mě v závěru svého beauty života zklamala a proč z ní nakonec nejsem tolik nadšená.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.