15. října 2014

FOTD + OOTD: Last touch of summer


Dneska pro vás mám makeup a outfit, který jsem vytáhla na nedělní večeři s přítelem. Byla to tak trochu sázka na černo-bílou klasiku s puncem elegance v podobě proužkovaného saka. Líčení je klasické s okořeněním modrou linkou, kterou právě vidím jako ten poslední dotyk léta, protože jestli mě sledujete tak víte, že linkama a modrýma zvlášť jsem byla naprosto posedlá.


Začnu outfitem, protože ten je poměrně jednoduchý. Znáte to, stojíte před skříní plnou k prasknutí a stejně si říkáte, že nemáte co na sebe. Tak přesně to byl můj případ. Nicméně jsem vzala základ a to černé kalhoty a bílé tílko. To už je něco na čem se dá relativně solidní outfit postavit. A vzhledem k tomu, že se mi líbí trend pánského stylu, tak jsem si zahrála trošku "na kluka" a sáhla po tomhle proužkovaném šedém blejzru. I když jsem na fotkách bez bot, tak ale na večeři jsem zvolila sandálky na klínku, protože v neděli bylo ještě dost teplo na holé nohy. Kabelku jsem nepotřebovala, neboť klíče, doklady a mobil jsem šoupla do hlubokých kapes blejzru :).


Líčení je taková klasika, moc jsem se nevytáhla, ale i tak jsem se v něm cítila dobře. Na celém víčku mám světlý béžový stín, ve vnějším koutku tmavou matnou hnědou a k tomu tyrkysovou linku, která z líčení shodila nálepku "nudné". Rtěnku jsem volila v odstínu "moje rty, ale lepší". A jak vypadá váš oblíbený outfit, když někam vyrážíte?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.