3. října 2014

This or that? TAG

V dnešním TAGu se opět dozvíte něco navíc o mně a o mých prefencích. Doufám, že se Vám TAG bude líbit a pokud budete chtít, klidně mi nechte dole v komentářích odkaz na váš This or that TAG. Tak jdeme na to:


Tvářenka nebo bronzer?
Rozhodně tvářenka, protože v konturování a používání bronzeru jsem docela nováček. Navíc použití tvářenky vám dodá ten správný zdravý nádech, čehož při mojí barvě pleti s bronzerem nedosáhnu.

Linky nebo řasenka?
Nejlépe obojí, ale pokud si mám vybrat jen jeden produkt tak to bude řasenka.

Make-up nebo korektor?
Těžký výběr, ale asi korektor,kterým můžu lokálně makeup nahradit.

Neutrální nebo barevné stíny?
Barvy mám sice ráda, ale vždy když nestíhám tak sahám po těch neutrálních a zatím mi vždycky prokázaly službu, takže neutrální.

Lisované nebo sypké stíny?
Někdy jsem strašně nešikovná, takže z praktických důvodů lisované.

Rtěnka nebo lesk?
Leskové období mám už za sebou a teď se snažím dostat ke rtěnkám. Takže momentálně rtěnka.

Štětce nebo houbičky?
Už jste si zkoušeli rozblendit stíny houbičkou? Jde to dost blbě. Vítězí tedy štětce.

Přírodní nebo umělé nehty?
100 % přírodní

Tělové mléko nebo máslo?
Tady hodně záleží na období, v zimě máslo v létě mléko => remíza. :)

Džíny nebo tepláky?
Pohodlí nade vše, takže rozhodně tepláky.

Dlouhý nebo krátký rukáv?
Opět záleží na období, ale většinu roku nosím krátký rukáv, takže asi ten.

Šátky nebo klobouky?
Klobouk mám jen jeden, zato šátků hromadu tak je to tedy jasné.

Puntíky nebo proužky?
Jedinou puntíkovanou věcí v mém šatníku je jeden šátek a zbytek věcí je buď s jiným potiskem nebo proužkovaný, takže proužky.

Drdol nebo culík?
Culíky jsem hodně nosila dřív, teď se často přistihnu, že místo culíku si radši upletu cop nebo zamotám drdol, proto vítězí drdol.

Parfém nebo sprej?
Výběr je opět ovlivněn obdobím, protože v zimě mi těžší parfémy nevadí, ale na léto mám radši jen nějaký sprej. Remíza.

Sprchový gel nebo mýdlo?
Nevadí mi ani jedno, ale když už si mám vybrat tak sprcháč.

Džíny nebo kalhoty?
Kalhoty, protože si je dle mého můžete vzít (téměř) na každou příležitost. Jasně, že tady na pole za barákem si kalhoty nevezmu, ale přijde mi že jsou variabilnější než džíny.

Dlouhé nebo krátké nohavice?
Obojí.

Žabky nebo sandálky?
Vzhledem k tomu, že spousta sandálků je udělaná jako žabky nevidím v tom nějak velký rozdíl, ale když už si mám vybrat tak sandálky.

Náhrdelníky nebo náramky?
Jak jste si už asi všimli, moc doplňkům neholduji, ale dva šperky nosím neustále a to prstýnek od přítele a náhrdelník s přívěskem "K", proto náhrdelníky. 

Podpatky nebo nízké boty?
Nízké boty, protože v nich prochodím většinu roku.

Bunda nebo mikina?
Mikina, je pohodlnější, ale je pravda že před deštěm vás moc neochrání.

H&M nebo Gate?
Z Gatu nemám nic, takže Háemko.

Vlasy rovné nebo vlnité?
Vlnité.

Pinetky nebo sponky?
Rozhodně sponky, protože pinetky mi ve vlasech zkrátka nedrží. (a dávám je správně vlkovanou částí dolů).

Dlouhé nebo krátké vlasy?
Středně dlouhé.

Svázané nebo volné vlasy?
Svázané.

Déšť nebo slunce?
Slunce, protože při něm nemám náladu úplně pod psa.

Léto nebo zima?
Léto.

Podzim nebo jaro?
Podzim.

Čokoláda nebo vanilka?
Vanilka.

To by z dnešního TAGu bylo všechno. Doufám, že jste si jej užili tak jako já a těším se u dalšího článku.

Omlouvám se, že teď týden nebyly žádné články, ale jsem nemocná a neměla jsem na psaní článků náladu. Nechtěla jsem, aby se to odrazilo ve stylu psaní článku, tak mějte prosím pochopení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.