4. září 2014

Catrice defining blush


Kolik chvály už jsem slyšela na výrobky Catrice. Kolik výrobků už jsem chtěla zkusit. A kolik kilometrů jsem musela urazit, abych se Catrice mohla alespoň pokochat. A víte proč tohle všechno? Protože u nás Catrice v Rossmannu jednoduše není. No není tohle pech?!


Nicméně při našem jednodenním výletu do Prahy, po míjení prodejny Rossmann jsem byla rozhodnutá se tam jít alespoň podívat na něco ze sortimentu Catrice. Celou prodejnu jsem skoro proběhla právě ke Catrice stojanu. Čekalo mě však malé zklamání. Paletku, kterou jsem opravdu chtěla vyzkoušet tam nebyla :(. Achjo. Moc jsem nevěděla po čem koukat dál, ale jako první mě zaujaly tvářenky. Krásné balení a také moc pěkné, nositelné barvy.


Bylo rozhodnuto. "Bolestným" za oční stíny se mi stala právě tvářenka. Vlastním odstín 090 Mandy-rine, což je krásná meruňková barva skvěle nositelná jak v létě, tak v zimě. Co vám budu povídat, zamilovala jsem se na první pohled a ještě více jsem se k lásce k ní utvrdila prvním použitím. Na mé pleti vypadá naprosto božsky. Pro mé potřeby je dostatečně pigmentovaná, rozhodně se nemusíte obávat, že to s ní přeženete. Je to tvářenka pudrová, ale skoro nepráší. O něco horší je to s výdrží, která není nijak slavná, aspoň tedy na mé pleti. Pokud však máte pleť normální nebo sušší rozhodně vám ji doporučuji.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.