31. srpna 2014

New in: Summer 2014

Bohužel i já jsem se stala obětí letních slev a neodolala jsem alespoň malým nákupům. Nakonec musím ale uznat, že jsem kupovala věci, o kterých vím, že je budu nosit a nebudou mi jen tak zbůhdarma ležet ve skříni. Moc nevím jak to rozdělit, takže asi to budu brát podle obchodů, ve kterých jsem dané kousky pořídila.


Začnu Lidlem. Ano, skutečně čtete správně. Musím říct, že Lidl oblečení mám moc ráda. Nejen že věci jsou většinou kvalitní, ale ani nestojí kdoví jaké peníze. A to se mně a mé studentské peněžence velmi líbí, ale teď už k těm mým novinkám. Konečně jsem si asi po roce koupila sportovní podprsenku. Když jsem ji uviděla v koši se zbožím i v mojí velikosti, bylo jasno. Další věcí je burgundy triko s dlouhým rukávem. Nejvíce se mi na něm líbí detaily v podobě zipu na zádech a "koženkového" lemování výstřihu. Navíc je i z příjemného materiálu, což je rozhodně dalším plusem. Poslední věc, kterou jsem si v Lidlu pořídila jsou obyčejné černé legíny, které však plánuji nosit hlavně v zimě jako "spodky".


Druhým obchodem je H&M, zde jsem pořídila ve slevě pouze potištěné legíny, které maji naprosto dokonalý potisk. Spojení kytiček a leopardího vzoru, jo to je něco pro mě. Jako druhý jsem si koupila cardigan s leopardím vzorem, ten ve slevě bohužel nebyl a myslím si, že je součástí podzimní kolekce. Jeho koupě rozhodně nelituji, naopak. Myslím si, že bude skvělým oživením jednoduchých outfitů.




Posledním obchodem je CCC, kde jsem si pořídila placaté sandálky, které byly hlavním důvodem se na nákupy vůbec vypravit. Moje staré už byly v hrozném stavu a ne na všechny akce se hodí moje sandály na klínku. Ze svých nových "placek" mám opravu radost a těším se až je provětrám víc než jen na cestu do auta.


A jaké kousky jste si ve slevách pořídili Vy? 
Omlouvám se za kvalitu některých fotek, ale s tímhle šíleným podzimním šerem to líp zachytit nešlo. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.