7. září 2014

FOTD: Back to school!


Bohužel už je to zase tady. Prázdniny skončily a pomalu si zase zvykáme na školní proces. Dneska pro vás mám líčení, které je dle mého vhodné právě do školy, protože není nijak zvlášť výrazné a navíc vám nezabere víc jak 7 minut. Což taky není k zahození pokud ráno nevíte kam dřív skočit. 

K vytvoření celého líčení jsem používala produkty běžně dostupné v drogériích, takže by neměl být problém je sehnat. Nejvíce času vám zabere líčení očí, kterému jsem věnovala největší pozornost. Samozřejmě pokud nechcete nemusíte líčení kopírovat úplně do puntíku. Má jít především o inspiraci a o mé pojetí back to school líčení.

Použité produkty: Maybelline NY Rocket volum' express mascara, NYC mono eyeshadow 907 Bazaar, Essence shadow base I♥Stage, Maybelline Color Tattoo - 065 Pink Gold, Astor Soft Sensation lip color butter - 011 Feeling Feline, Essence jumbo eye-liner I♥Punk, Dermacol makeup cover - 213

Jako vždy jsem na víčka jako první nanesla primer, následně jsem celé víčko zahalila do třpytivé růžové, která krásně prozáří pohled a nedělá jej zbytečně unavený. Vnější koutek jsem lehce vystínovala matnou hnědou, aby oko dostalo tvar. Opticky jsem stíny "oddělila" tenoučkou linkou, která těsně kopíruje linii řas. Oči jsem zakončila vrstvou řasenky. 


Zbytku obličeje vévodí jednoduchost. Makeup jsem nepoužila žádný, jen jsem zakryla nedokonalosti korektorem. Na rty jsem nanesla trochu barevné balzámo - rtěnky, kterou si spolu s korektorem beru s  sebou i do školy, abych mohla případné nedostatky opravit během dne. 


Jak vypadá váš školní makeup? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.