20. září 2014

FOTD: Easy Autumn Look


V dnešním líčení jsem se nechala inspirovat podzimem. Ač pro mnoho z nás podzim znamená konec svobody a začátek povinností, je i přesto mým oblíbeným časem v roce. Tedy alespoň jeho slunečná část se zabarvenými listy, jablky a dýněmi.  Ale zpátky k líčení.


Líčení je postaveno všeho všudy na čtyřech barvách - oranžové, zlaté, hnědé a vínové. Do prvních tří barev jsem zahalila víčka. Oranžovou jsem nanesla na celé víčko, dále tmavou hnědou do záhybu a nakonec, jako třešničku na dortu, jsem do středu víčka "ťupla" trošku zlaté. Ta je tam hlavně pro to, aby nám prozářila pohled. Ještě jsem na víčku udělala černou linku, abych "oddělila" tu oranžovou, neboť mi přijde, že dělá víčka unavená. Samozřejmě jsem zakončila oči řasenkou.


Obličej jsem sjednotila matujícím makeupem, nedokonalosti a kruhy pod očima jsem zakryla korektorem a zapudrovala. Pro vytvarování obličeje jsem pod lícní kosti nanesla trošku bronzeru a pro zdravější vzhled jsem použila na tváře oranžovou tvářenku. Pro doplnění všech barev jsem rty přetřela vínovou rtěnkou a voilá je hotovo!


Přestože je tento makeup inspirovaný podzimem, není nutné ho nosit pouze v tomto ročním období. Stejně dobře bude vypadat i kdykoli jindy.

2 komentáře:

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.