17. září 2014

Essence lip liner

Minulý týden jsem se po dlouhé době byla podívat v drogérii a čekalo mě spoustu překvapení, Jedním z nich byla i tato "průhledná" konturovací tužka na rty. Popravdě jsem ani nevěděla, že něco takového vůbec existuje, ale vzhledem k tomu, že jsem si chtěla pořídit alespoň jednu konturku, byla po objevení této průhledné volba téměř jasná.


Možná vám přijde jako nesmysl, řešit barvu konturky, ale pokud jako já neholdujete výrazným rtům a počet vašich rtěnek by se dal spočítat na prstech jedné ruky, je docela přirozené, že je vám líto kupovat ke každé rtěnce i konturu. Nebo pokud naopak jste rtěnkový maniak, tak opět je docela zbytečné mít ke každé rtěnce jednu konturu. Jistě, řešením může být konturka v barvě rtů, ale ani ta vám nezaručí že pod nějakou barvou nebude vidět.

Proto mi přijde naprosto geniální vynález této průhledné varianty, se kterou už se opravdu nemusíte bát žádných diskolorací. Tato tužka je v odstínu 13 Transparent a skutečně není na rtech vůbec vidět. Konzistencí lehce připomíná voskovku a voní jako každá jiná tužka. Její výdrž je průměrná, nic z čeho by si člověk sedl na zadek, ale na druhou stranu za 30 Kč je to super. Rtěnka díky tužce skutečně sedí tam kde má a nikam se nerozpíjí.


Věděli jste o průhledné kontuře? Nebo jsem jediný nevzdělanec? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.