4. srpna 2014

Rimmel Scandaleyes waterproof gel eyeliner


Tak jak jsem slíbila v letních oblíbencích (tady), přicházím s článkem o gelových linkách Rimmel. O mojí posedlosti linkami není nutno nějak více hovořit, protože pokud mě sledujete, tak víte co tou posedlostí myslím. Nicméně po docela slušném pokroku s linkami ve fixu, jsem se odhodlala ke koupi linek gelových. O těch jsem přemýšlela už delší dobu, ale stále jsem si na ně nějak nevěřila a říkala jsem si:  "Co když mi to s nimi nepůjde?". Konečný verdikt padl až v drogérii, kde jsem na tyto linky uviděla akci za 99,-. Bylo rozhodnuto a já kráčela s mými vysněnými linkami.


Balení mi přišlo výhodné i proto, že obsahuje jak linky, tak štěteček. Co se týče štětečku, tak má kulatý tvar štětin, na který nejsem zvyklá, takže ho používám spíše na stíny než  na linky. Štětiny samy o sobě jsou dobře "tuhé" a myslím si, že na kreslení linek se skvěle hodí. Štěteček nejspíš využiji hlavně na cestování, protože je kratší než štěteček, co mám doma.


Teď už k samotným linkám, které vás, doufám, zajímají více. Linky mají podle mého názoru spíše krémovou než gelovou konzistenci. Na víčku jsou matné což se mi líbí. Dlouho vydrží a neměla jsem problém ani při odličování (používám dvoufázový odličovač od Mixy). Vodě odolnost jsem nějak extrémní nezkoušela, ale opláchnutí obličeje vydrží určitě. Práce s linkami, mi po pár prvních aplikacích nepřišla nějak více obtížná než s fixou a po pravdě řečeno, vždy když si mám dělat linky raději podvědomě sáhnu to těch gelových.



Doufám, že jsem pokryla všechny benefity těchto linek a jako jedinou nevýhodu shledávám fakt, že při cestování k nim musíte přibalit i štěteček. Kelímek linek je bytelný plast. A pokud by vás zajímalo jakou mám barvu, tak vlastním odstín Black. (nečekaně :D)

linky v akci 

2 komentáře:

  1. Nedávno jsem si tyto linky také koupila a s tvým názorem se ztotožňuji. Jenom ta výdrž mi nepřišla až tak skvělá. Používáš primer nebo něco podobného?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Používám primer od Essence I ♥ STAGE a nemám s linkama problém :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.