22. srpna 2014

AVON Extra lasting eye shadow


Jednou z částí mé posedlosti linkami byla i část modrých linek. Ani nevíte jak dokáže modrá linka udělat obyčejné líčení rafinovanější a bláznivější. Bohužel jsem doma neměla žádný mono modrý stín, který bych mohla používat pouze jako linku. Proto když jsem v AVONU uviděla tyhle extra lasting mona, mé srdce zajásalo.
Objednala jsem si odstín Infinite Teal, který vypadal jako perfektní adept na oční stíny - linky. Krásná modrá s nádechem do tyrkysové - ideální na léto evokuje ve mě moře a oblohu bez mráčku. Poté co stín přišel mě rozhodně jako první zaujalo balení.


Krásný skleněný(!!), bytelný kalíšek s elegantním červeným víčkem a střízlivým nápisem extra lasting. Balení mě tedy opravdu uchválilo, hlavně to sklo. To bych od stínů z AVONU nečekala ani náhodou. Dál mě potěšila barva stínů v kalíšku, byla taková jakou jsem si ji představovala, jenže problém přišel ve chvíli kdy jsem do barvy zanořila prst.



Pigmentace naprosto neodpovídala tomu krásnému odstínu, který se na mě usmál jako první. Byla to jen obyčejná modrá. Dávám to za vinu tvrdému slisování stínu. Trocha úlevy se dostavila v okamžiku, kdy jsem dělala stínem linku a při navrstvení stínu jsem dostala tu požadovanou letní barvu. Na druhou stranu nemůžu těmhle stínům vytknout výdrž. Zcela dostály svému přízvisku extra lasting, tak si říkám, že když nic tak mě nad vodou drží ta výdrž ;).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.