19. srpna 2014

OOTD: Travel outfits


Každý kdo cestuje ví, že není nic horšího než snášet dlouhou cestu v nepohodlném oblečení. I já jsem se po pár nepříjemných zkušenostech vyprdnula na super módní outfity a začala se soustředit spíš na pohodlí mého cestovního oblečení. A kdy jindy vám ukázat outfity na cesty, než právě o prázdninách, že ano.


První kombinaci jsem na sobě měla cestou na dovolenou. Čekala nás pětihodinová cesta autem, po tomto zjištění jsem začala horečně přemýšlet co si vzít na sebe. Rozhodně jsem nechtěla jet v teplákách, protože zákon schválnosti funguje dokonale a určitě bychom se někde stavovali. Ani jeany mým výběrem neprošly, přišly mi zkrátka moc teplé na půlku července.

Po delším přemýšlení jsem si vzpomněla na volné kalhoty harémového střihu, které jsem si pořídila na konci školního roku. "Spodek" byl vyřešen a zbývalo jen dokoumat "vršek". To už však nebyla taková kovbojka, jako v případě kalhot. Jasnou volbou bylo jednoduché bílé tílko. A pro vzhled ala turista jsem si na hlavu narazila slamák a na nos posadila brýle. V případě takovéhoto "zakuklení' je vám doufám jasné, že makeup nebyl dominantou mého cestování. ;)



Druhý outfit jsem na sobě měla na cestě ke známým, kteří bydlí přes čtvrt republiky, takže pohodlí bylo také na prvním místě. Nicméně jsem nechtěla dělat ostudu, takže kromě pohodlí jsem chtěla i nějak vypadat. Samozřejmě můj problém mohly opět vyřešit harémové kalhoty, ale přeci jen by to byla nuda.

Nakonec můj výběr padl na legíny, které jsem si pořídila ve slevách v H&M. Mají krásný květinovo-leopardí potisk a navíc ta kombinace barev byla jednoduše neodolatelná. Sám o sobě výrazný vzor jsem doplnila jednoduchým bílým tričkem s výstřihem do V a na nohy nazula jednoduché sandálky také ze slev. 



Jak se na cesty oblékáte vy? Preferujete vlastní pohodlí nebo spíše styl? 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.