26. srpna 2014

FOTD + OOTD : Celebrating!


Dnešní líčení a outfit jsem na sobě měla v pátek, kdy jsme oslavovali narozeniny sestry mého přítele a po oslavě jsme se přesunuli ještě na "párty" (přesněji řečeno na posezení s přáteli) proto jsem volila hlavně produkty o kterých vím, že vydrží a kousky oblečení ve kterých jsem se cítila pohodlně.
Začnu líčením. Na oči jsem použila podkladovou bázi od Essence, abych měla 100% jistotu, že se líčení nehne. Dále jsem přes celé víčko nanesla růžové Color Tattoo (odst. 65-Pink Gold) a do ohybu vnějšího jsem ztratila matnou hnědou od NYC (odst. 907 - Bazaar). Celé líčení jsem ještě doplnila o linky, které jsou od Rimmelu (odst.001 Black).


Pleť jsem sjednotila matujícím makeupem od Gabrielly Salvete (odst. 01 sandy), nedokonalosti zakryl úžasný Dermacol makeup cover (odst. 213), který jsem použila i na kruhy pod očima. Samozřejmostí byl i pudr, který celé dílo zafixoval. Ten můj je Stay Matte od Rimmelu (odst. 001 Transparent). Trochu barvy jsem obličeji dodala tvářenkou od Catrice v odstínu 090 Mandy-rine. (článek o tvářence bude již brzy na blogu).


Co se týče rtů, ty jsem zahalila do krásné vínové rtěnky, která je bohužel no named. Podle mého je to právě vínová rtěnka, která dodává líčení punc elegance a rozvernosti zároveň.

A teď už k outfitu, který byl postaven hlavně na pohodlnosti. Takže to vyhrály volné kalhoty s potiskem džungle a bílé DIY tričko, které má odstřižený límeček. Jediným doplňkem se staly náušnice, z nichž jedna je s leopardí hlavou a řetízkem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.