30. července 2014

AVON foot works: cooling foot spray


V minulém článku jsem se zmínila o chladivém spreji na nohy, který se stal nepostradatelnou součástí mé letní výbavy. Dnes bych vám o něm chtěla povědět něco víc, aby jste si sami mohli určit jak moc nepostradatelná věc to je.


Začnu balením, to je taková klasika - neprůhledné z bílého plastu, se sprejovým aplikátorem, který mi přijde docela šikovný. Sprej tak na nohy můžete nanést prakticky kdekoliv a nemusíte se přitom bát, že by vám od něj pak byly cítit ruce nebo tak něco. Na balení se mi docela líbí i samolepková etiketa, která obsahuje název výrobku a decentní malůvky nohou, limetek a kostek ledu.

aplikátor
Jak už obal napovídá, sprej má limetkovou vůni. Vůně je, pravda, docela chemická, ale přesto svěží. Mně osobně není nijak nepříjemná. Co se týče chladivého efektu tak je poměrně malý, ale možná by spreji pomohlo uchovávání v ledničce. Pro mě sprej představuje hlavně osvěžení a trochu příjemné vůně.

detail etikety
Za sebe ho můžu jedině doporučit, a to i přesto, že chladivý efekt je téměř nulový. Jak už jsem psala výše používám ho především pro osvěžení a navonění nohou po celém dni. Navíc má balení 100 ml a není nijak veliké, takže ho s klidem můžu hodit do tašky, kabelky či batohu a svým nohám ulevit, kdekoliv a kdykoliv.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.