13. srpna 2014

FOTD: Double line


Ano, já vím. Linky. Zase linky. Ale přísahám, že už se s nimi budu mírnit a ukážu vám i jiné líčení než jen pořád linky. Na druhou stranu, tady můžete vidět jak moc jsou linky variabilní a že skutečně oprávněně patří mezi klasiku v líčení.


Dneska pro vás moji naprostou TOP mezi linkami a tou je dvojitá modro-černá linka. Zvláště na léto mi přijde super, protože díky modré je letní a ne tak "nudná" jako samotná černá linka. Klidně bych i mohla říct, že černá dělá modré jen takové "křoví", protože v tomto líčení je důraz kladen na modrou. Navíc si troufám tvrdit, že mi toto líčení i lichotí, vzhledem k tomu, že modré stíny vytáhnou mé modré oči.

Použila jsem gelové oční linky od Rimmelu a dlouhotrvající oční stíny od Avonu v odstínu Infinite Teal. Obličej je sjednocený makeupem a na rtech mám rtěnku od Dermacolu v odst. 04. Letos jsem tohle líčení měla už nesčetněkrát, protože kromě toho, že je krásné je taky trvanlivé a z očí jej dostane až kvalitní odličovač.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.