3. července 2014

FOTD: Obsessed with blue line


Už v několika předchozích článcích jsem vám říkala o mé letošní posedlosti linkami. Stále jsem vám však neukázala moji absolutně nejoblíbenější variantu. Tou je nepochybně spojení neutrálních očí a královsky modré linky. Měla jsem ji na sobě už nesčetněkrát, zde se na ni dostalo až teď, ale to opravdu zaslouženě.


Možná se divíte co mě fascinuje právě na této kombinaci. Miluju ji pro její hravost a rafinovanost. Spojuje klasiku jakou jsou linky s něčím neotřelým /v tomto případě barva/. Byla to zkrátka láska na první nalíčení.


Teď už ale něco k samotnému líčení. Jak už jsem avizovala v úvodu jedná se o spojení neutrálních očí a barevné linky, víčka jsou proto zahalena jen do světlého stínu ve vnitřním koutku a trochy tmavé hnědé /NYC mono eyeshadow odst. 907 Bazaar/ v koutku vnějším. Linka je udělaná pomocí štětečku na linky od Essence a královsky modrých stínů, do kterých je kápnuto trošičku vody. Na zbytku obličeje pak makeup není žádný, jen na rtech je vrstva fialové rtěnky.

Líbí se vám spojení neutrálních víček a barevné linky? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.