28. června 2014

NYC Mono Eye Shadow


Který stín by rozhodně neměl chybět ve vaší kosmetické výbavě? Matná hnědá pro zvýraznění očního záhybu! Spousta z vás určitě vlastní nějakou paletku neutrálních stínů, já nejsem výjimka, bohužel jsem však spotřebovala tmavý stín rychleji než ty ostatní. To byl hlavní důvod na lov mono stínu v hnědé barvě. A řeknu vám, to byla ale dřina. Matné stíny u nás zkrátka nejsou tak lehko k sehnání a to byl důvod, proč jsem se uchýlila k New York Color /NYC/ mono eye shadow v odstínu  907 Bazaar.

Jak už jsem v úvodu naznačila, ani tento stín není 100% matný. Je to však to nejmatnější co jsem sehnala a mělo odpovídající barvu. Stíny obsahují jemné stříbrné třpytečky, které však  rozeznáte pouze při opravdu detailním zkoumání. Stíny jsou lehce prášivé, ale není to nic hrozného. Bez báze stíny drží docela obstojně, já však pro svůj klid pod něj vždy dávám bázi.


Co se balení týče, tak žádná hitparáda, ale zase co bych chtěla. Je obyčejné plastové s logem NYC na víčku a stejné logo je vyraženo i na stínu samotném. Balení obsahuje mini aplikátor, který normálně nepoužívám, ale v případě nouze, myslím, bude stačit. Navíc u takového produktu, o kterém vím, že jej budu používat /téměř/ denně, mi nejde ani tak o vzhled jako o funkčnost. A tu funkčnost má podle mých představ.



Stíny hodnotím kladně a určitě se stanou stálicí v mojí sbírce. Koho by zajímalo tak balení má 2,2 g a stálo mě nějakých 50 Kč, což vůbec není žádná hrůza. :)

Jak se vám líbí lehce změněný vzhled blogu?

P.S.: Omlouvám se za sníženou kvalitu fotek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.