16. července 2014

FOTD: Pink bow & blue eyes


V dnešním líčení se opět zaměřím na barvy, kterých nejsem moc velkým příznivcem. Jsou to modrá a fialová. S oběma mám problém pouze v líčení, vždyť dvě stěny mého pokoje zdobí fialová výmalba, tak proč se jí na očích tak vyhýbám?


Možná je to tím, že jak modrá, tak fialová docela často zvýrazní kruhy pod očima a mohou podporovat ztrhaný ráz obličeje nebo je to možná tím, že jako menší jsem používala jen modré stíny a omrzely se mi? Kdo ví, co však vím určitě je, že se do těchto barev snažím čím dál tím víc natlačit a je to dobře.
použité produkty
K líčení jsem jako podklad použila modré tužkové stíny, které se mi doma válí už několik let a já stále nemám to srdce je vyhodit. Nicméně letos jsem si dala ultimátum, buď je za léto budu mít na očích pětkrát a více nebo letí. Musím přiznat, že zatím jsem je měla dvakrát, takže možná mi ultimátum pomůže k nim najít vztah.

Tužkové stíny jsem zafixovala světlým modrým stínem z této malé paletky a do záhybu víčka jsem použila tmavě fialovou z té samé paletky. Snažila jsem se o to, aby tam fialové bylo opravdu malinkato, jen ve vnějším koutku a jak vidíte na fotce níže povedlo se. Modrou jsem opticky oddělila linkami a oči zakončila řasenkou. Pro trochu letních barev jsem na rty nanesla balzámo-rtěnku od Astoru.


P. S.: Jak se vám líbí růžová mašle ve vlasech? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.