9. července 2014

Favs: Games & Apps

V dnešním díle mých oblíbenců se podíváme na moje oblíbené hry a aplikace a to jak ty na počítači, tak ty v tabletu. Popravdě moc her nehraju, ale když mě začne sžírat opravdu velká nuda, tak mám pár oblíbených, které mi krátí volné chvíle.

HRY:

Solitaire - jediná výjimka, klasický solitaire hraju skoro pořád a je úplně jedno jestli na počítači nebo na tabletu. Nejčastěji jej hraju před spaním a jsem dokonce takovej blázen, že si dávám i různý úkoly např. musím vyhrát, co nejvíce her za sebou nebo musím mít dohráno za určitý časový limit.

Cut the rope: Time Travel - dřív jsem tuhle "žabku" či co to je, hrávala celkem často, v poslední době už mě to nějak nebere, ale i tak si myslím, že si tu zaslouží místo. Ze všech "edic" téhle hry mě nejvíc baví právě Time Travel a potom klasická. Hraji ji na tabletu.

Fruit Ninja - další "tabletovka". Je super v tom, že pokud máte hlídat malé dítě a nevíte co s ním, tak mu jednoduše dáte sekat ovoce, není to nic náročného a máte na chvíli klid. Já jsem tuhle hru taky často hrávala, v poslední době ji však přebil první zmíněný solitaire.

Home Sheep Home - počítačová odreagovačka v naprosto roztomilém provedení. Přehrát všechny levely trvá krátce a na odreagování to bohatě stačí.

Crazy Frog Racer 2 - jediná hra na počítač z CDéčka. Jsou to obyčejné závody skoro jako s auty, jen s tím rozdílem, že "jezdíte" s postavičkami z videoklipů Crazy Froga.

APLIKACE:

Blogger + Bloglovin' - tyhle dvě aplikace jsou u mě snad úplně jasné, pomocí bloggeru můžu spravovat svůj blog a pomocí bloglovinu zase sledovat své oblíbené blogy. Navíc blogger v tabletu je super věc ve chvíli, kdy jej máte propojený s bloggerem v PC. Během volných chvílí tak můžu sepisovat článek do tabletu a po aktualizace se mi objeví i v počítači, kde k němu většinou přidám fotky a můžu publikovat. Pro všechny z vás kdo používáte platformu bloggera a máte i tablet či smartphone určitě doporučuju si stáhnout.

Facebook Messenger - nejrychlejší způsob jak být ve spojení se všemi přátel při nepřítomnosti na FB v počítači.

Color Note - obyčejné poznámkové "lístečky" , které si můžete připnout i na hlavní plochu tabletu a neodkladné úkoly tak máte stále na očích. Navíc se v téhle aplikaci dají vytvářet i To do listy, takže si jednotlivé položky můžete odškrtávat.

Jízdní řády - přehledná aplikace pro rychlé hledání spojů a spojů navazujících na dané spoje a tak všechno. Kromě času odjezdu a příjezdu se vám zobrazuje i cena, doba trvání, popřípadě přestupy a čísla nástupišť a stanovišť autobusů/vlaků. Pokud jste věčně na cestách určitě se vám tato aplikace osvědčí.

Instagram - klasika. Můžu sledovat spoustu lidí a vidět jejich život a zážitky zachycený na fotografiích, což je fajn, navíc můžu sledovat různé kosmetické a DIY stránky, které mi poskytují inspiraci.

Bez jakých aplikací a her se neobejdete v běžném životě vy? 

Předchozí díly oblíbenců najdete zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.