5. července 2014

Balea krém na ruce s vůní fialek


Za dobu co jsem se rozhodla spotřebovávat produkty, značně prořídla moje sbírka pečující kosmetiky. To je samozřejmě dobré znamení, protože jde vidět pokrok. Bohužel jsem ale spotřebovala i můj oblíbený krém na ruce od Dermacolu /tento/ a byl čas pořídit si nový. Zaujal mě krém s vůní fialek od Baley a musím se přiznat, že částečně mě zaujal pro svůj roztomilý obal.


Hodnocení obalu je tak více než jasné. Opravdu se mi líbí a přijde mi roztomilé. Často si věci nekupuji kvůli obalu, ale tady mi to prostě nevyšlo. Teď už se vrhneme na obsah. Co se týče vůně, hodně lidí si stěžovalo, že z toho vůbec necítí fialky, nevím tedy, jestli mám nějaké dobré balení, ale fialky z krému cítím. To je příjemné plus, protože již zmiňovaný krém od Dermacolu nevoněl, spíše zapáchal.

klasické "zacvakávací" víčko

Konzistence je řidší, rychle se vstřebává a nezanechává mastný film. Hydratuje pěkně, ale na zimu to asi nebude to pravé ořechové. Nebo to nebude pravé ořechové pro mě. Já mám v zimě ráda velkou vrstvu krému, který moje ruce pořádně vyživí. Momentálně na léto s tímto krémem nemám problém, ale na zimu do mrazů bych to určitě neviděla.

konzistence
klasických 100 ml a složení

Možná vám moje názory na tento krém přijdou rozpačité a je pravda, že z něj poněkud rozpačitá jsem. Nedá se říci, že by nebyl dobrý, ale na druhou stranu není ani nejlepší. Jednoduše řečeno, je to zřejmě průměr, se kterým jsem, s ohledem na jeho cenu / 38 Kč/, docela spokojená. Pokud ho doma někdo máte tak mi určitě dejte vědět jak se jeví vám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.