23. července 2014

FOTD: I just played


Pokud můj blog čtete, tak víte, že co se týče linek vždycky dávám velký důraz na cvik. Není to proto, že bych vás chtěla nějak nutit ke cvičení linek, jen si myslím, že pokud dostanete kreslení linek do ruky jste je schopní zvládnout během minuty. A k tomuhle cvičení patří i "hraní" si s linkami a jejich tvary a z jednoho takového "hraní" vznikl dnešní FOTD.
Jelikož jsem byla minulý týden na dovolené, kde jsem s sebou neměla linky, jenom tužku, tak jsem se po příjezdu musela náležitě vyžít. A skončila jsem s přísně vztyčenými ocásky linek, které dělají oči lehce protáhlejší a dodávají jim kočičí tvar.


Použila jsem štěteček od Essence a gelové linky od Rimmelu, o kterých si více přečtete v příštím článku. Víceméně jsem vycházela z výrazných ocásků a udělala klasickou linku. Pak už jsem jen dílo završila řasenkou.  Tadá linkový look je na světě. :)


A co váš vztah s linkami? Kreslíte, cvičíte nebo se jim raději vyhýbáte? 
P. S: : Linky nejsou dokonalé, já vím, ale v tom je právě smysl toho cvičení a hraní si. Nejde o dokonalost, ale o cvik ;).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.