18. června 2014

TMI TAG

Dnes vám přináším TMI TAG, který vám snad umožní se o mně něco dozvědět i jinak, než jen pomocí kosmetiky a oblečení. Tak jdeme na to.

1. Co máš na sobě?  Klasika tričko a tepláky.
2. Byla jsi někdy zamilovaná?  Ano, byla.
3. Zažila jsi někdy špatný rozchod? Bohužel ano, ale kdo ne že jo ;)
4. Kolik měříš? 153 cm /ano, já vím jsem prcek/
5. Kolik vážíš? To dáma nikdy neřekne :D
6. Máš nějaké tetování? Nemám, ale chtěla bych.
7. Máš nějaký piercing? Překvapivě nemám, a ani nechci :D
8. OTP? /filmový nebo seriálový pár, který je ideální/ Mashall a Lilly /HIMYM/
9. Oblíbený seriál? Teorie velkého třesku
10. Oblíbená skupina? Nemám oblíbenou skupinu
11. Oblíbená písnička? Pokaždé jiná, ale momentálně vypalovačka What is love
12. Co ti chybí? Přítel
13. Kolik ti je? 17
14. Jaké jsi znamení? Ryba /leklá :D /
15. Jaké kvality hledáš na partnerovi? Musí mít nějaké osobní kouzlo a hlavně s ním musí být sranda :)
16. Oblíbená citace či motto? "Není na světě člověk ten, který by se zavděčil lidem všem" a ještě "Vždycky může být hůř"
17. Oblíbený herec? George Clooney
18. Oblíbená barva? Fialová, oranžová, černá, bílá, červená
19. Posloucháš raději hudbu nahlas nebo potichu? Může mi někdo vysvětlit jestli existuje někdo, kdo hudbu poslouchá raději potichu? :D
20. Kam jdeš, když je ti smutno? Za někým, kdo mi pomůže nad tím nepřemýšlet
21. Kolik času ti zabere sprcha? 10 - 20 minut
22. Jak dlouho ti trvá vyprdelit se z domu? Jak kdy, někdy hodinu a někdy 5 minut
23. Prala ses někdy? Jo, když jsem byla menší, tak s bráchou
24. Co se ti na chlapech líbí? Humor, charisma, mohutnost a ochranitelství
25. Co se ti naopak nelíbí? Namachrovanost, a když před zrcadlem stráví víc času než já
26. Co tě naposledy rozbrečelo? Asi nějaký film, už nevím
27. Poslední knížka, co jsi přečetla? Povídky malostranské
28. S kým sis naposledy psala? S přitelem
29. Kdy jsi naposledy někoho políbila? Dneska
30. Kdy tě naposled někdo urazil? Většinou nevím, že mě někdo uráží, protože to nedělá v mé přítomnosti, takže těžko říct :D
31. Na jaký hudební nástroj umíš hrát? Na nervy ;D
32. Jaký sport jsi naposledy hrála? Vesnický nohejbal a byl super! :)
33. Jakou písničku sis naposledy zpívala? V němčině 'Ohne dich'

Tak to byly všechny otázky, doufám, že jste se pobavili, tak jako já při odpovídání a že vám tenhle TAG o mně něco prozradil :). Pokud budete chtít, klidně v TAGu pokračujte a když ne, tak mi napište zda se vám líbí tetování nebo piercing. A pokud ano, tak jestli by jste si to nechali udělat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.