16. června 2014

10 "must-haves" for summer



Každý má ve svém životě, určité "must-haves", bez kterých by si těžko dokázal představit své bytí. Ani já nejsem výjimkou, a proto dnes přináším článek o mých 10 must-haves na letošní léto. Tak jdeme na to.


1. Slamák - slaměné klobouky se mi vždy líbily, ale až letos jsem se odhodlala a konečně si taky jeden pořídila. Pokud vám klobouky nejsou proti srsti, určitě si taky jeden pořiďte. Ochrání vás před případným úpalem a navíc vypadá mnohonásobně lépe než kšiltovka.

2. Lehké kalhoty - já jsem vám ty svoje "džunglí" ukazovala v nedávném outfitu a opravdu nelituji jejich koupě. Jsou pohodlné, nepotíte se v nich a pokud zrovna není nejtepleji tak vás to taky nevyvede z míry. Myslím si, že na léto úplně ideální kousek, který budu letos nosit snad pořád.

3. Brýle /pilotky nebo wayfarery/ - kromě mozku /viz. bod 1/ bychom si měli chránit i oči a to třeba slušivými brýlemi. Já vlastním dva typy brýlí, o kterých si myslím, že sluší všem. Ať jsem je viděla na komkoliv, vždycky to těm lidem slušelo. Navíc wayfarerů můžete mít několik barev a ladit je podle oblečení nebo podle nálady.

4. Džínové šortky - k těm netřeba slov, byly, jsou a budou v kurzu každé léto. Hodí se naprosto k čemukoliv a nikdy s nimi nešlápnete vedle.

5. Tílka - není lepší věc než na sebe v parném létě hodit džínové šortky, lehké tílko a vyrazit směr koupaliště. Bez tílek bych asi umřela vedrem, mojí postavě sice moc nelichotí, ale jsou mi pohodlné a není mi v nich vedro.

6. Opalovací krém na obličej - pokud jako já trpíte převážně na spálený obličej, taky si jej pořiďte. Protože ať na sobě budete mít jakýkoliv makeup, se spáleným obličejem to nikdy nebude vypadat dobře. To mi věřte. ;)

7. Neonové laky na nehty - letos se s nimi roztrhl pytel, takže pokud se vám neonky líbí jděte do nich. Nehtům to dodá šťávu a budete poutat pozornost. Jen prosím mějte nehty upravené, aby jste nevypadali, že se o sebe nestaráte.

8.Lehké tělové mléko - ještě lépe s nějakou vůní po dlouhé zimě, kdy dostávala kůže zabrat jí teď dopřejte trochu oddechu s lehkými tělovými mléky, která se rychle vstřebávají a pokožku zbytečně nezatěžují.

9. Výrazná rtěnka - jediné líčidlo, které potřebujete. Nahodíte brýle, rty přetřete vrstvou rtěnky a máte vystaráno. Zvlášť v létě by měla pokožka dýchat a ne být zatěžována vrstvou makeupu. Pokud opravdu na obličeji musíte něco mít tak se uchylte k tónovacím krémům nebo BB či CC krémům, které udělají podobnou službu jako makeup jen jsou lehčí.

10. Tělový sprej - v létě opravdu nemám náladu na sebe stříkat těžké parfémy a toaletní vody, takže tělový sprej s nějakou krásnou vůní mi bohatě postačí. Kromě Avonu má tyto spreje, myslím, i Alverde tak po nich mrkněte.

To by ode mě bylo pro dnešek vše. Doufám, že jste v mém výčtu našli něco, bez čeho také nedáte ani ránu a pokud ne, tak mi napište co je Vaším must-have.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.