4. června 2014

Dermacol longlasting lipstick / starší verze


Dnes to bude velmi netradičně na téma rtěnky. Jak asi víte, tak rtěnky nejsou mou silnou stránkou, nikdy jsem barevným rtům moc neholdovala a vždy jsem se snažila zvýrazňovat více oči. Postupem času však přicházím na to, že i rtěnky (ač se to nezdá) mají své kouzlo.

Nejvíc samozřejmě nosím rtěnku v odstínu "moje rty, ale lepší", ale už i to je pokrok nemyslíte? Občas si dám na rty vínovou rtěnku jen tak na doma, abych viděla jak v ní vypadám a zjišťuji, že to není až tak zlé.

Proto jsem podlehla koupi této Dermacol longlasting rtěnky v odst. 04, která byla v Rosmannu ve výprodeji za 40 Kč. To už mi přišlo jako částka, která by mě eventuelně nemusela štvát v případě, že bych rtěnku nenosila. Zatím jsem ji měla jenom doma, protože si zvykám na sebe s ní. Ale vás už tyhle pohádky určitě nudí a zajímá vás můj názor tak jdeme na něj.

Rtěnka je v krásné starorůžové barvě s kapkou fialové, má klasický klikací systém otvírání a je lesklá. Co se výdrže týče, tak bych ji jako longlasting určitě neoznačila, ale na druhou stranu rty nevysušuje a neroztéká se. Můj názor je ten, že pokud tyhle rtěnky ve výprodeji uvidíte, určitě zvažte jejich koupi, protože za tu cenu to určitě stojí, bohužel od ní však neočekávejte longlasting efekt.


rtěnka po nanesení (připadá mi, že v reálu vypadá tmavěji, proto ji zkusím vyfotit znovu a fotku vyměnit)
P. S.: Všimli jste si, že 21. května oslavil blog první narozeniny?

 zdroj: http://edushyster.com/wp-content/uploads/2014/01/birthday-candle1.jpg


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.