25. června 2014

FOTD: Girl with gold clip in hair


Určitě každá z vás zná to dilema, jak se nalíčit, když toho na sebe nechcete plácat tuny, ale i přesto chcete vypadat k světu. Takové stavy, ač se to nezdá, mívám docela často. Moc se mi nechce vůbec nijak líčit, ale na druhou stranu vím, že musím vypadat alespoň trochu reprezentativně. A právě pro tyto dny je fajn mít jeden look zmáklý a dnes vám přináším ten svůj.

Na první pohled určitě spoustu z vás vyděsila linka. Děsit se jí nemusíte, opravdu, chce to jen dostat do ruky ten správný grif a věřte, že po týdnu tréninku už si linky dokážete namalovat bezchybně. Ale zpátky k líčení jako celku. Na vnitřní polovině víčka je nanesený jemný tělový stín z paletky S.he /zde/ a na té vnější nejtmavší stín ze stejné paletky. Linku jsem udělala pomocí svých oblíbených linek I ♥ PUNK od Essence a řasy jsem nařasila Rocketkou od Maybelline /linky - zde; řasenka - zde/.


Zbytek obličeje je pak držený v neutrálních tónech, které korespondují s víčky. Barevně jsem si vyhrála až na rtech, které jsem zahalila do ASTOR Lip Sensation Lipcolor Butter, což je krásná korálovo-růžová barva, která obličeji pomohla trošku praštit do očí, zaujmout a připomínat léto /zde/. 



Ještě bych vám chtěla sdělit pár organizačních věcí ohledně léta na CBF. Chtěla bych /a doufám/, že během léta bude více článků, nejen o kosmetice, ale například i o zajímavých místech, která jsem navštívila. Nesmím zapomenou také na outfity, na jejichž četnosti bych taky chtěla přidat. Jinak přeju všem studentům krásné prázdniny a užívejte léto. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.