22. června 2014

ASTOR Soft sensation lipcolor butter


Těmto balzámo-rtěnkám jsem odolávala docela dlouho, a to hlavně z toho důvodu, že líčení rtů moc nedám. To snad všichni víte. Jenže v poslední době, začínám být k líčení rtů více otevřená a odhodlaná, takže nakonec tento lipcolor butter skončil i u mě v košíku.

Vlastním odstín 011 Feeling feline, což je nádherná růžovo-korálová barva, která na rtech vypadá velice nenápadně a bude ideálním společníkem na léto. Co se týče vzhledu balení, tak se mi velice líbí vysunovací systém, který slibuje větší množství produktu. I kombinace odstínu balzámu spolu a zlatých prvků na obalu vypadá velice pěkně.


Obsah balzámu je také na jedničku. Na to, že se jedná "jen" o barvený balzám, vydrží skutečně dlouho. Na mých rtech, přežil i oběd a držel téměř 2 hodiny. To je slušný výkon, neočekávejte však, že barva vydrží stále stejně sytá. Ona se postupně ztrácí, ale na rtech to nedělá žádné fleky nebo šmouhy, takže můžete být bez obav. Konzistence je opravdu máslová a jediné co mě trošku překvapilo je vůně, není nijak nepříjemná jen je docela výrazná, což bych u takového balzámu moc neočekávala. Po nanesení, ale vůni balzámu neucítíte, tudíž mu to neubírá na funkčnosti. Za mě určitě velice vydařený produkt a budu přemýšlet o koupi dalších odstínů.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.