6. března 2014

Sada AVON švestka & vanilka


Někdy v začátcích blogu jsem vám ukazovala sadu od AVONU s třešňovým květem a popravdě jsem na ní kritikou moc nešetřila. Dnes přicházím s další sadou, tentokrát se zimní edicí s vůní cukrové švestky a vanilky. Celou sadu jsem dostala na Vánoce a tudíž už jsem měla dost času udělat si na ni svůj názor. Sada obsahuje sprchový gel /50 ml/, tělové mléko /50 ml/ a tělový sprej /100 ml/.

Jako první bych uvedla mini velikost sprchového gelu a tělového mléka, tento nápad se mi osobně líbí, protože je to fajn na cestování a po spotřebování můžete lahvičky něčím naplnit a používat dále. Pouze tělový sprej byl v plné velikosti, kterou zvláště u spreje oceňuji, protože jej používám opravdu hodně. Celé sadě taky musím pochválit vůni, která je božská u všech tří produktů. /vidíte, první rozdíl vzhledem k třešňové řadě/

Teď k samotným produktům:
Začnu sprchovým gelem, mimochodem je to i první z produktů, který už mám spotřebovaný, má krásnou krémovou konzistenci, nádherně voní, pokožka je po něm hebká a krásně provoněná. Co mi přišlo naprosto roztomilé byla jeho lehce nafialovělá barva, která měla pravděpodobně evokovat tu švestku. :) Jediné co mě trošku rozčilovalo, byla nedostupnost produktu (= když jsem došla asi do půlky balení musela jsem vždy lahvičkou zašermovat, aby mi produkt vytekl).

Tělové mléko je naprosto úžasné. Zvláčňující, s příjemnou vůní, hydratuje, rychle se vstřebává a nezanechává pocit mastnoty. Opět mě zaujal fialový nádech mléka, ale osobně jsem ho zaregistrovala až když jsem tohle mléko míchala s jiným :). Prodlužuje provoněnost pokožky a je mnohokrát lepší než to třešňové, možná by AVON neprohloupil, kdyby tohle mléko udělal i v plné velikosti,protože je vážně skvělé.

A nakonec tělový sprej, opět krásná vůně, dá se použít místo parfému, já ho občas (dost) používám jako osvěžovač vzduchu na provonění pokoje. Vůně u tělového spreje je docela výrazná, takže kdo to nemáte rádi nebude to nic pro vás, ale ostatním bude zajisté vonět.

Celkově bych celou sadu hodnotila jako hoodně povedenou a musím AVON pochválit, že na sobě zapracoval, aspoň co se týče téhle sady.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.