13. března 2014

Pieces of my room: Beauty niche part I.


V sérii článků Pieces of my room, bych vám chtěla představit části mého pokoje. Samozřejmě vám nebudu ukazovat každé zákoutí, ale jen místa, která mi přijdou zajímavá a mohlo by vás zajímat co mám jak uspořádané. No a dnes začínám s článkem o mém kosmetickém koutku, který bude rozdělen na dvě části, aby byly články přiměřeně dlouhé.

Můj kosmetický koutek tvoří toaletní stolek s dvěma šuplíky, o kterých bude právě příští článek. Já dnes začnu s jeho deskou, na které důstojně odpočívá velká část mých "zkrášlovadel". V levém rohu stojí menší zrcátko s šuplíčkem, ve kterém jsou uloženy různé náramky a bižuterie. Na šuplíčku stojí slon s otvorem na štětce a slon na prsteny. Vlevo vedle zrcátka stojí láhev od Becherovky Lemond s usušenými růžemi, sklenička od Nutelly s vatovými tampónky a před ní tácek s prsteny, náušnicemi, hodinkami a dalšími "serepetičkami", které však nosím častěji než ty uložené v šuplíčku pod zrcátkem (ty lahve od Lemondu se mi líbí natolik že ve svém pokoji je mám rovnou tři :D).

Vpravo od zrcátka je část kufříku (část proto, že "poklop" se mi ulomil) s přihrádkami, ve kterých mám nejpoužívanější oční stíny, lesk na rty/krémovou tvářenku a zázračný kelímek od Oriflame. Pod přihrádkami je prostor ve kterém leží nepoužívané produkty, které ale ještě nechci vyhodit. Vedle kufříku je hrneček od kamarádky s tužkami na oči, řasenkami, pilníky a štětcem na pudr. Na hrníčku jsou zavěšené kleštičky na nehty a pinzeta a před hrníčkem stojí můj momentálně používaný make-up od Gabrielly Salvete. (článek tu)

Vedle hrnečku stojí krabice od bot plná produktů, které jsou moc velké na to, aby byly v šuplících a nebo produkty, které chci mít po ruce. Jsou to parfémy, deodorant, lak na vlasy, tělová mléka, krémy, tělové spreje, odličováky, čističe, jednoduše všechna péče o tělo a obličej. Před krabicí je ještě menší sklenička od Nutelly s vatovými tyčinkami, dóza s vatovými tamponky, sprej pro objem vlasů a pleťový krém (o kterém jste se mohli dočíst tady). V taštičce od Fa mám potom schovanou žehličku na vlasy a fén.

To by bylo pro dnešek vše a já doufám, že se vám článek líbil a budete se těšit na další část.

P. S.: Ten tmavý stůl není nejmladší a už ani nejde vyčistit do skutečně temné, tak prosím omluvte jeho vzhledové vady. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.